شناسهٔ خبر: 67368467 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

رییس ستاد دکتر زاکانی در بندرعباس:

ستاد دکتر زاکانی را به علت فساد ستیزی در مقابل گردن کلفت‌ها پذیرفتم

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس (دفتر تحکیم وحدت) شامگاه یکشنبه مناظره‌ای میان نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در هرمزگان برگزار کرد که نماینده چهار ستاد فعال در بندرعباس متشکل از ستاد های آقایان زاکانی، قالیباف، جلیلی و پزشکیان در این مناظره حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

هرمزگان-جام جم انلاین-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس (دفتر تحکیم وحدت) شامگاه یکشنبه مناظره‌ای میان نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در هرمزگان برگزار کرد که نماینده چهار ستاد فعال در بندرعباس متشکل از ستاد های آقایان زاکانی، قالیباف، جلیلی و پزشکیان در این مناظره حضور یافتند.

پرویز سالاری نماینده “علیرضا زاکانی” کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری» در هرمزگان به عنوان سخنران اول، در این مناظره گفت: یکی از دلایل اصلی که مسئولیت ستاد دکتر زاکانی در بندرعباس را پذیرفتم  فساد ستیزی در مقابل گردن کلفت ها بود، اولین اقدام وی نیز در قضیه دانشگاه آزاد که منجر به شناسایی و افشای فساد مالی شدید جاسبی در این نهاد شد. موضوع فساد مالی آقای حسین فریدون برادر رئیس دولت دوازدهم از دیگر افشاگری هایی بود که دکتر زاکانی انجام داد.

وی ادامه داد:در زمان وزارت آقای پزشکیان سوالات آزمون دستیاری پزشکی لو رفت و فروخته شد و همچنین افشای کرسنت، قرارداد نفتی در زمان وزارت آقای زنگنه و مسئله مهم برجام بود که دکتر زاکانی در آنها ورود کرد. آقای زاکانی در برنامه‌های خود نشان داد هم کارنامه و هم برنامه دارد. برنامه مقابله با تبعیض و فساد که در حضور سه ساله خود در شهرداری تهران ثابت کرده است.

شیفته صراحت، صداقت و شجاعت دکتر زاکانی شدم

سالاری  ادامه داد:دکتر زاکانی را  از دوره‌ای که دانشجو و عضو بسیج دانشجویی بود می شناختم .اما بعد از قائله‌ کوی دانشگاه که دکتر زاکانی توانست با مدیریت خاصی آن توطئه‌ای را نابود کند، با توجه به صراحت، صداقت و شجاعتی که داشتند شیفته وی شدم و از زمان تشکیل جبهه تحول‌خواهان توسط وی و جدایی از شاخه اصولگرایان سنتی، فعالیت خود را در این جبهه آغاز کردم.

نظر شما