شناسهٔ خبر: 67368369 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه‌های انتخابات؛

از برگزاری انتخابات در سلامت کامل تا سفر ۱۸۰ خبرنگار خارجی به ایران

در بسته انتخاباتی امشب از برگزاری انتخابات در سلامت کامل تا سفر ۱۸۰ خبرنگار خارجی به ایران، برای پوشش خبری و تصویری تحولات انتخابات و روند برگزاری آن مطرح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزرای صدا و سیما، معان امنیتی انتظامی وزارت کشور با تاکید بر برگزاری انتخابات در سلامت کامل از آمادگی ۲۲۰ هزار نفر برای تامین امنیت شعب اخذ رای خبر داد. سید مجید میراحمدی گفته با پیش بینی دو مرحله‌ای بودن انتخابات تعرفه‌ها به مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و محل‌های برگزاری انتخابات واصل شد.
----
پانصد نفر از نماینگان فعلی و ادوار مجلس در بیانیه‌ای از مردم خواستند که با انتخاب محمدباقر قالیباف، زمینه ساز تداوم و تکمیل روند خدمت رسانی دولت سیزدهم شوند. ۱۴ هزار نفر از خانواده شهدا هم در نامه‌ای از آقای قالیباف حمایت کردند.
---
۳۰۰ تن از استادان، فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف هم در بیانیه‌ای ضمن حمایت از سعید جلیلی نوشتند اعتقاد این است که برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی و پیمودن هرچه بهتر راه رئیس جمهور شهید نیازمند فردی هستیم که خود پایبند به آرمان‌های انقلاب باشد.
---
وعده ما میعاد گاه ما ۸ تیر. 
این رو انجمن اساتید موسسه امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آورده که از همه نخبگان و خواص جامعه بویژه استادان حوزه علمیه و دانشگاه‌ها و عموم طلاب و دانشجویان دعوت کرده در عرصه انتخابات با جهاد تبیین خود به ایفای نقش جریان ساز و تاثیر گزارشان بپردازند.
---
سخنگوی وزارت خارجه از سفر ۱۸۰ خبرنگار خارجی به ایران، برای پوشش خبری و تصویری تحولات انتخابات و روند برگزاری آن گفته و اینکه این موضوع نشان دهنده اهمیت جایگاه و نقش ایران و تحولات آن در صحنه منطقه‌ای و بین المللی و تاثیر گذاری این انتخابات در سیاست داخلی و خارجی ایران است. مدیر کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم خبرنگاران مقیم و غیر مقیم ۸ تیر را از ۳۱ کشور جهان اعلام کرده که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را پوشش خبری خواهند داد.

<div id="video-display-embed-code_11250629"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4268238/11250629?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما