شناسهٔ خبر: 67367564 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خبر داد

حرکت کاروان شادی بزرگ غدیر در اصفهان/ برگزاری جشن‌های دهه ولایت در تمام محلات شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به راهپیمایی و هم‌پیمایی کاروان شادی بزرگ غدیر توسط نهادهای مختلف در این کلان‌شهر گفت: این راهپیمایی امروز (سه‌شنبه) از سی‌وسه پل تا چهارباغ عباسی و میدان امام حسین (ع) با حضور سخنرانان و مداحان مشهور کشور در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و با اشاره به حال و هوای این روزهای شهر اصفهان اظهار کرد: به‌مناسبت عید قربان و غدیر در کنار شور انتخاباتی که در کشور وجود دارد و فضاسازی‌هایی که در سطح شهر صورت گرفته است، امیدواریم شاهد خلق حماسه حضور مردم در روز جمعه (هشتم تیر سال جاری) باشیم.

وی افزود: جشن‌های عید قربان تا غدیر در سطح شهر برگزار می‌شود و جشن‌های کوچک و بزرگ در دل تمام محلات شهر در حال اجرا است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری دو جشن بزرگ در سطح شهر به مناسبت دهه ولایت و امامت تاکید کرد: نخستین جشن، یک مهمانی ویژه برای شهروندان منطقه ۴ شهرداری این کلان‌شهر در باغ غدیر تدارک دیده شده است و تمام شهروندان می‌توانند در این مجموعه حضور پیدا کنند.

معرک‌نژاد گفت: جشن در میدان امام علی (ع) دومین رویداد ویژه در حال برگزاری است و شهروندان می‌توانند برای شادمانی خود از این جشن‌ها بهره ببرند.

وی با اشاره به راهپیمایی و هم‌پیمایی کاروان شادی بزرگ غدیر توسط نهادهای مختلف در این کلان‌شهر ادامه داد: این راهپیمایی امروز _سه‌شنبه پنجم تیر_ از ساعت ۱۶:۳۰ از سی‌وسه پل تا چهارباغ عباسی و میدان امام حسین (ع) برگزار شده و میدان امام حسین (ع) محل اجتماع نهایی این کاروان است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این کاروان با حضور سخنرانان و مداحان مشهور کشور با عنوان «یوم الغدیر» در این کلان‌شهر برگزار شده است.

نظر شما