شناسهٔ خبر: 67367454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع "حماسه انتخابات،مکمل حماسه ملت در بدرقه شهیدان خدمت"در زنجان

زنجان-مدیر عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع حماسه انتخابات، مکمل حماسه ملت در بدرقه شهیدان خدمت در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع

مصطفی دودانگه در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ضمن قدردانی از اقدامات اصحاب فرهیخته رسانه استان در آگاهی بخشی و امیدافزایی در انتخابات گذشته، افزود: باید با تبیین گری و اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام بویژه در دولت سیزدهم، در جامعه اعتماد افزایی و امیدبخشی کنیم.

مدیر عملیات روشنگری بابیان اینکه به فرمایش رهبر معظم معظم انقلاب، حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است که امیدواریم همه ما در این جهت توفیقات لازم را داشته باشیم،افزود:ملت ایران برای اینکه بتواند در معادلات پیچیده‌ی بین‌المللی، منافع خود را حفظ و عمق راهبردی خود را تثبیت کند نیاز به  به یک رئیس‌جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب دارد.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات، اولویت اول حضور گسترده مردم است که گامی دشمن ستیز می‌باشد. هر گامی که در این مسیر برداشته می‌شود عمل صالح است چرا که دشمنان اسلام و دین را به خشم می‌آورد. امری جامع است امری که حضور همگان لازم است،گفت:حماسه بزرگ انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است و مردم با حماسه حضورشان  یکبار دیگر عظمت و اقتدار ایران را به رخ جهانیان خواهند کشاند .


دودانگه خاطرنشان کرد:در همین راستا معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری نشست برخط روشنگری با موضوع "حماسه انتخابات،مکمل حماسه ملت در بدرقه شهیدان خدمت"نموده است.

وی با بیان اینکه این نشست برخط با حضور حجت الاسلام رضوانی ؛کارشناس ارشد مسائل فرهنگی  برگزار می شود،خاطرنشان کرد:این برنامه روز چهارشنبه ۶تیرماه  سال جاری از ساعت ۲۱در نرم افزار روبیکا پخش می‌شود.

دودانگه یادآور شد:علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به کانال روبیکا روشنا استان زنجان به آدرسhttps://rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه نمایند .

نظر شما