شناسهٔ خبر: 67367040 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تصویرگری کتاب جدید نویسنده مشهور کودکان در مراحل پایانی

تصویرگری کتاب جدید «محمد میرکیانی» نویسنده مشهور کودکان با عنوان «گنج قصه‌ها» در مراحل پایانی است و به زودی در انتشارات کانون منتشر می‌شود.

صاحب‌خبر -

با سلام تبریک عید،  لطفا عکس را درستبارگزاری کنید تصویرگری کتاب جدید نویسنده مشهور کودکان در مراحل پایانی/***
آقای میرکیانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود : تصویرگری این کتاب را « محمد حسین صلواتیان » انجام می دهد و هم اکنون رو به پایان است. 
این نویسنده کتاب کودک و نوجوان گفت : مجموعه بیست جلدی « گنج قصه ها » که در هر عنوان نام مستقلی دارد ، براساس متون کهن نوشته و باز آفرینی شده ولی ساختار داستان های امروزی را دنبال می کند.
وی افزود : توصیف فضا، محیط و شخصیت ها به گونه ای است که وقتی نوجوان ها این اثر را می خوانند گویا یک رمان یا داستان امروزی را مطالعه می کنند.
آقای محمد میرکیانی گفت : من برای نوشتن این مجموعه از منابع مختلف و تجربه های خودم در زمینه نگارش آثار کهن استفاده کرده ام .
این نویسنده کودک و نوجوان در خصوص عناوین کتابهای مجموعه گنج قصه ها گفت: برخی عناوین این مجموعه ، قصه هزار افسوس، غارهای غول بیابانی و مسافران تاریکی نام دارد.
محمد میرکیانی تا کنون بیش از چهل عنوان کتاب در زمینه ادبیات کهن منتشر کرده است .
قصه ما مثل شد ، قصه ما همین بود ، پند و قند و روزی روزگاری بود از مشهورترین آثار این نویسنده است .
وی در سال  ۱۳۶۶ برای کتاب « روز تنهایی من » جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد .

تصویرگری کتاب جدید نویسنده مشهور کودکان در مراحل پایانی تصویرگری کتاب جدید نویسنده مشهور کودکان در مراحل پایانی تصویرگری کتاب جدید نویسنده مشهور کودکان در مراحل پایانی تصویرگری کتاب جدید نویسنده مشهور کودکان در مراحل پایانی تصویرگری کتاب جدید نویسنده مشهور کودکان در مراحل پایانی

نظر شما