شناسهٔ خبر: 67366884 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری هرمزگان: کمک به دولت و حمایت از اقدامات قانونی مدیران، گفتمان قوه قضائیه است

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: کمک به دولت و حمایت از اقدامات قانونی مدیران، گفتمان قوه قضائیه است که در این دوره پررنگ‌تر شده و آثار و برکات آن در کشور مشخص و مشهود است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در نشستی که به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور استاندار هرمزگان، معاونین وی و اعضای شورای تأمین در دادگستری هرمزگان برگزار شد، گفت: کمک به دولت و حمایت از اقدامات قانونی مدیران، گفتمان قوه قضائیه است که در این دوره پررنگ‌تر شده و آثار و برکات آن در کشور مشخص و مشهود است.

وی ورود تخصصی رئیس قوه قضائیه به حل مسائل کشور از جمله موضوع ساماندهی به بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، حوزه مالیات، رفع تصرف اراضی ملی و سواحل، جلوگیری از معطلی کشتی‌ها و موارد متعددی از این دست را نمونه‌هایی از گفتمان قوه قضائیه در کمک به دولت برای گره گشایی از مشکلات مردم عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به نقش اثربخش و حائز اهمیت استاندار هرمزگان در ارتقای سطح همکاری و تعامل سازنده میان دستگاه قضایی و بدنه دولت در استان اظهار داشت: طی حدود بیست سال اخیر که توفیق خدمت در استان هرمزگان را داشته ام مهندس دوستی یکی از استانداران نمونه و بی نظیر استان بوده اند و ضمن دلسوزی هیچگاه دنبال سیاسی کاری و اخذ مقبولیت به هر طریقی نبوده است.

وی افزود: شهید آیت اللّه رئیسی نیز دارای این خصوصیت بارز بود و دنبال این بود که کار‌های واقعی برای نظام و مردم انجام 
شود.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: همکاری‌های ما با قوه قضاییه تنها محدود به حوزه بنادر، گمرکات و اموال تملیکی نمی‌شود و رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان در حوزه‌های مختلف همکاری‌های بسیار خوبی با مجموعه دولت دارند تا مسائل استان حل بشود.

سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار ضمن تبریک مناسبت عید سعید غدیر خم ابراز امیدواری کرد، شاهد موفقیت‌های هرچه بیشتر دستگاه قضایی استان هرمزگان در مسیر خدمت رسانی به مردم باشیم.

انتهای پیام /

نظر شما