شناسهٔ خبر: 67366795 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارزیابی پزشکیان از پنجمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

محمدرضا نورمحمدیان

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ارزیابی از پنجمین مناظره انتخاباتی پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعد از اتمام پنجمین مناظره تلویزیونی ۶ نامزد انتخابات که با موضوع دولت کارآمد برگزار شد، با بیان اینکه «امروز تقریباً درباره یکسری از مسائل مربوط به رشد اقتصادی و مشکلات اقتصادی بحث‌هایی داشتیم»، اظهار کرد: تا جایی که من اطلاع دارم مسائل مربوط به ارز، هدر رفت سوخت و همچنین تورم دغدغه همه نامزدها است؛ مشکل معلوم است و راه حل‌ها نیز مشخص است، اما گیر جای دیگر است.

وی افزود: گیر اختلافاتی است که معمولاً بین سیاستمداران و مدیران وجود دارد و دعواهایی است که در این موارد شکل می‌گیرد است؛ اگر نتوانیم این مشکل اختلاف را حل کنیم و بخواهیم همدیگر را متهم کنیم، طبیعتاً قادر نخواهیم بود که این معضل را با هماهنگی و همدلی و همراهی از سر راه جامعه خود برداریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه عامل تورم و گرانی دولت است و این‌ها ارتباطی به مردم ندارند، گفت: ما می‌توانیم این مشکلات را با همدلی و هماهنگی و استفاده از کارشناسان و خبرگان و افراد با تجربه برطرف نماییم، اما حل این مشکلات می‌تواند مقداری اقتصاد مقاومتی تقویت کند؛ ما برای رشد و توسعه نیاز به سرمایه گذاری خارجی و برطرف کردن تحریم‌ها داریم؛ با دور زدن تحریم‌ها فقط هزینه را افزایش می‌دهیم و فقط گرانی را بیشتر می‌کنیم و پول و جنس را ارزان می‌فروشیم و گران وارد می‌کنیم و در این بین نیز کلی از پول‌ها حیف و میل می‌شود. من در جلسه گفتم الان نیز می‌گویم که حضرت علی (ع) در وصیت‌نامه خود همه را اول به تقوا به معنای حرکت، مدیریت و تصمیم بدون خطا و اجرای بدون خطا دعوت و سپس به نظم دعوت کردند و می‌فرمایند اصلاح بین مسلمانان و وحدت و انسجام از نماز و روزه‌ای که سال‌ها خوانده می‌شود، بالاتر و با ارزش‌تر است.

پزشکیان در پایان تاکید کرد: اگر ما می‌خواهیم مملکت‌مان درست شود، در گام اول باید وحدت و انسجام خود را درست کنیم و با همدیگر دعوا نکنیم؛ کاری که متاسفانه می‌کنیم و این دعواها نیز بیشتر دعوای قدرت است و نه خدمت. ان شاءالله خدا به ما توفیق دهد خدمتگزار و به دنبال وحدت و انسجام کشورمان باشیم تا بتوانیم گره‌ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را حل کنیم.

انتهای پیام

نظر شما