شناسهٔ خبر: 67366682 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اولین برد ثبت شد ؛

پیروزی دختران هندبالیست ایران برابر شیلی - اکونیوز

اقتصاد ایران: تیم ملی جوانان دختر ایران با شکست شیلی به اولین پیروزی خود در مسابقات جهانی دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران صبح امروز سه شنببه ۵ تیرماه در دومین دیدار خود در مرحله پرزیدنت کاپ بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان با قضاوت کوبل داوری از فرانسه با شیلی دیدار کرد و توانست در یک بازی درخشان نخستین پیروزی خود را در این دوره از مسابقات جهانی دختران جهان ثبت کند.

ملی‌پوشان کشورمان این دیدار را بسیار خوب آغاز کردند و چه در حمله و دفاع درخشان ظاهر شدند و در همان ابتدا ۶ امتیاز جلو افتادند اما شیلی هم تیمی نبود که پا پس بکشد و با دروازه‌بان خوب خود توانست اختلاف گل را جبران و حتی پیش بیفتد تا این نیمه را با براری یک گله ۱۲ - ۱۳ به رختکن برود.

نیمه دوم هم با گلزنی تیم ملی ایران آغاز شد اما در ادامه بازی پایاپای پیش رفت تا انتهای این نیمه که ایران در حملاتی موثر ۲ گل پیش افتاد و در پایان توانست با حفظ این اختلاف گل با وجود دروازه‌بان توانمندی چون الناز یارمحمدی با نتیجه ۲۵-۲۷ برنده این دیدار شود.

در پایان این دیدار میترا نوری، ناظر فنی این مسابقات، جایزه بهترین بازیکن زمین را به بازیکن شماره ۱۰ شیلی اهدا کرد.

ملی‌پوشان کشورمان فردا استراحت می‌کنند و روز پنجشنبه به مصاف حریف بعدی خود می‌روند که در ادامه مسابقات امروز مشخص می‌شود.

بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با کسب سهمیه مسابقات جهانی در مسابقات آسیایی هنگ کنگ برای دومین بار هست که در کنار تیم‌های برتر جهان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

نظر شما