شناسهٔ خبر: 67366645 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت عنوان کرد:

مشارکت 15 دستگاه اجرایی و ارائه نزدیک به 100 محور موضوعی در راستای صیانت از تولید برای تدوین بسته حمایتی خادم‌الرضا شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

معاون وزیر صمت و رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت، از مشارکت 15 دستگاه اجرایی و ارائه نزدیک به یکصد محور موضوعی برای تدوین بسته حمایت از بخش تولید (خادم الرضا) در روز ملی صنعت و معدن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در راستای سلسله نشست‌های گرامی‌داشت دهه تولید و تجارت، نشست خبری با موضوع نقش صنعت و معدن در برنامه هفتم توسعه و بهبود فضای کسب و کار با حضور «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

«بهرام شکوری» رئیس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی ایران، «محمدرضا بهرامن» دبیرکل خانه معدن ایران، «مرتضوی» دبیرکل و «آرمان خالقی» قائم مقام دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، «جلیلی» مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، «محمدی» مدیر کل دفتر اکتشافات سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی و «بسطامی» رئیس سازمان نظام مهندسی معدن نیز در این نشست حضور دارند.

«فرشاد مقیمی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این نشست، اظهار کرد: همایش روز ملی صنعت و معدن دهم تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن اجلاس سران مرکز همایش‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۷ سال از برگزاری مراسمات گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن می‌گذرد، اضافه کرد: امسال بیست و هشتمین سال بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن است و محور تمامی فعالیت‌ها بخش خصوصی و تشکل‌ها هستند.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت، افزود: ۱۰ تشکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، اتاق بازرگانی ایران، اتاق تعاون ایران، خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، خانه معدن ایران، انجمن مدیران صنایع ایران، اتاق بازرگانی تهران، اتاق اصناف تهران و خانه صنعت، معدن و تجارت تهران در برگزاری این همایش همکاری دارند.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: در روز ملی صنعت و معدن از بسته حمایتی برای تسهیل‌گری در بخش تولید رونمایی خواهد شد.

مقیمی با بیان اینکه ۱۵ دستگاه اجرایی کشور در تدوین این بسته دخیل بودند، گفت: ۱۰۰ محور موضوعی با مساله صیانت از بخش تولید تدوین شده است و در نهایت جمع بندی موارد ارائه شده، طی بسته‌ای که با نام «خادم الرضا» نامگذاری شده و در روز ملی صنعت و معدن رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما