شناسهٔ خبر: 67366611 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارزیابی پورمحمدی از پنجمین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

علیرضا قربانی

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ارزیابی از پنجمین مناظره انتخاباتی پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعد از اتمام پنجمین مناظره تلویزیونی ۶ نامزد انتخابات که با موضوع «کارآمدسازی دولت» برگزار شد، با ارائه ارزیابی خود از این مناظره، اظهار کرد: مناظرات خوبی برگزار شد و جلسات آخر آن جدی‌تر شد و مردم در حال و هوای دیدگاههای جدی‌تر و عمیق‌تر ما قرار گرفتند اما هنوز هم حرف‌های کلی و شعاری کم نیست. برخی وعده‌ها روی زمین و با اعداد محقق نیست که همین سبب شده برخی مردم امید چندانی به این حرف‌ها نداشته باشند.

وی افزود: در این مناظره‌ها به محورهای اصلی و جنبه‌های زیرساختی بیشتر پرداختم. برخی دوستان برای اثبات خود و ادعاها و شعارهای خود مدام گذشته را نقد کردند و سیاه‌نمایی کردند. این کشور با همه مشکلات در وضع خوبی به سر می‌برد اما نه به این معنا که مردم مشکل و سختی و گرفتاری ندارند و وضع اقتصاد خوب است بلکه به این معنا که کشور در حال اداره شدن است و فروپاشی و فلج‌شدن متوقف شده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز کشور یک اقتدار، پرستیژ و متانتی دارد. این قضاوت‌ها خیلی خوب نیست. مسکن مهر جزو دستاوردهای خوب گذشته بوده است چرا از کنار آن می‌گذریم؟ حالا هرچند در مواردی هم کم و زیاد داشته باشد. حتی در بهداشت و دارو و اقدامات مربوط به کرونا کارهای خوبی شده است.

پورمحمدی یادآور شد: بی‌انصافی خوب نیست، انصاف همه‌جا خوب است. مردم هم از انسان‌های منصف و صادق سپاسگزار هستند. امیدوارم شاهد مشارکت بالا که رهبری هم بر آن تاکید دارند و راه نجات و توسعه کشور است محقق شود و بهترین انتخاب را همه باهم انجام دهیم.

انتهای پیام

نظر شما