شناسهٔ خبر: 67366402 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

امیر سرتیپ صباحی فرد هفته قوه قضاییه را تبریک گفت

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به مناسبت هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش که به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است، پیام تبریکی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی ارتش متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند؛ حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای
ریاست محترم قوه قضاییه
سلام علیکم.
اقدام تروریستی هفتم تیر نه تنها سبب باز ایستادن موج خروشان انقلاب اسلامی نشد بلکه عزم ملت ایران را در حمایت از انقلاب جزم‌تر کرد.

هفتم تیر سند روشنی بر رفتار تروریستی کشور‌هایی است که در پشت نقاب‌های رنگین دموکراسی و صلح طلبی پنهان شده، اما در عمل از گروهک‌های تروریستی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی از هیچ اقدام ضد بشری دریغ نکردند.

قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان جمهوری اسلامی ایران، وظایف حساس و مهمی در احقاق حقوق فردی و اجتماعی، گسترش عدل و عدالت و ایجاد امنیت در کشور دارد که همواره در راستای انجام مأموریت‌های خطیر خود، توفیقات متعدد داشته است.

اینجانب ضمن تقدیر از اقدامات اثرگذار جنابعالی و گرامیداشت هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان، هفته قوه قضائیه را حضور آن ریاست محترم و همکاران پر تلاش و گرانقدرتان تبریک عرض می‌کنم و توفیق روز افزون حضرتعالی را تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه احدیت خواستارم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد

 انتهای پیام/

نظر شما