شناسهٔ خبر: 67366233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون دادستان پاکدشت:مشکلات مردم درتعاونی های مسکن پیگیری شد/احضار ۷۹ کارمند شهرداری

پاکدشت- ایرنا- جانشین دادستان شهرستان پاکدشت گفت: مشکلات مردم در۲ تعاونی مسکن پاکدشت احصا و پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی علی مراد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تبریک عید غدیر و گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران با وفایشان و ادای احترام به شهدای خدمت در راس ایشان شهید جمهور آیت الله رئیسی اظهار داشت: در دادسرای پاکدشت با توجه به وظایف قانونی در رسیدگی به جرایم تلاش کردیم در راستای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد نظم برنامه های مهمی را اجرایی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مسائل و پرونده های قدیمی تعاونی ها در پاکدشت بیان کرد: تاکنون تلاش کردیم بخش از مشکلات تعاونی های امام خمینی(ره) و کوثر را پیگیری و جلساتی با شهرداری پاکدشت گذاشته شده و با عنایت پروردگار بخشی از آن مرتفع شد.

جانشین دادستان پاکدشت در ادامه با اشاره به پیگیری پرونده ها و مطالبات مردمی در خصوص پیگیری مسائل در شهرداری خاطرنشان کرد: مفاسد مختلف که هم از طریق گزارشات مردمی و هم پیگیری نهادهای امنیتی و نظارتی به سرعت پیگیری می شوند و برخوردهای قاطعانه و خارج از مماشات با خاطیان انجام می شود.

وی در پایان به احضار تعدادی از کارکنان شهرداری در رسیدگی به پرونده در دستگاه قضا یادآورشد: تاکنون ۷۹نفر از نیروهای شهرداری در راستای رسیدگی به پرونده قضایی احضار شدند و پرونده در حال پیگیری می باشد و این‌ پیگیری ها صرفا به شهرداری ختم نمی شود و دیگر ارگان ها نیز در تور رصد دستگاه قضا می باشند و در راستای برخورد با متخلفان و ناقضان قانون هیچ‌ مماشاتی نخواهیم داشت.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما