شناسهٔ خبر: 67366177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مهمانی کیلومتری یزد برای دومین سال برگزار می‌شود

دبیر ستاد مردمی برگزاری جشن غدیر از برپایی دومین سال برپایی مهمانی کیلومتری در شهر یزد در قالب ۱۱۰ غرفه خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با اشاره به اینکه غرفه‌های مهمانی کیلومتری از شب گذشته در حال آماده‌سازی است، اظهار کرد: برنامه‌های شهر غدیر و مهمانی کیلومتری امروز پنجم تیر ماه از ساعت ۱۷ عصر آغاز می‌شود.

وی افزود: این مهمانی یک کیلومتری در شهر یزد از حسینیه امیرچقماق تا حسینیه بعثت در خیابان قیام برگزار می‌شود و در آن ۱۱۰ موکب، ایستگاه و غرفه فرهنگی، پذیرایی، آموزشی، بازی، غرفه کودک و نوجوان، موکب تخصصی درمان با ویزیت رایگان، مؤسسات قرآنی، نهج‌البلاغه و.... برپا شده است.

دبیر ستاد مردمی برگزاری جشن غدیر با اشاره به اینکه این برنامه با مشارکت مردم، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، خیریه‌ها و … تدارک دیده شده است، عنوان کرد: در این مراسم بیش از ۲۰۰ دیگ غذا برنج و خورشت پخت شده و در بین مهمانان علوی توزیع می‌شود.

بهشتی با اشاره به برکت و سنت اطعام غدیر و ترویج آن گفت: امروز گروه‌های مردمی، خیرین و موکب‌داران از مردم با میوه، آب میوه، فلافل، شیرینی و … پذیرایی می‌کنند و سال گذشته نیز در همین مهمانی یکصد هزار نفر را میزبانی کردند.

وی در پایان از فعالیت قرآنی یزد در جلسات مستمر و سالیانه قرائت قرآن گفت: در این مهمانی محفل انس با قرآن با حضور حافظان و قاریان برجسته کودک و نوجوان نیز برپا است.

نظر شما