شناسهٔ خبر: 67366120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

به میزبانی دانشگاه آزاد قزوین؛

جشن غدیر با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد

جشن عید سعید غدیر خم با حضور سرهنگ «امیری مقدم» و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد واحد قزوین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جشن عید سعید غدیر خم با حضور سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد واحد قزوین برگزار شد.

سرهنگ امیری مقدم در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس با تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: ماجرای غدیرخم با توجه به کمال رسیدن دین اسلام و ادامه رهبری جامعه در قامت امامت به لحاظ تاریخی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: سیر این اهمیت تاریخی را امروز در جامعه ایران و در پیوند با ولایت فقیه می‌بینیم که ریشه در همان واقعه مبارک غدیر خم دارد.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به ضرورت تبعیت در جامعه دینی از ولایت فقیه عنوان داشت: مردم ایران همواره در خط ولایت و امامت بوده اند و عرصه انتخابات یکی از جلوه‌های بروز و ظهور تبعیت از ولی جامعه است که مردم با حضور حداکثری خود دست بیعت مجدد با ولایت خواهند داد.

وی در ادامه با بیان نقش مهم اساتید درس دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان در انتقال مفاهیم دینی و متعالی گفت: ضروری است که از ظرفیت دانشجویان در جهت تبیین و انتقال فرهنگ ولایت پذیری از جمله دفاع مقدس در بین نسل جدید و آینده جامعه استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما