شناسهٔ خبر: 67366064 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مخبر:

ثبات کشور نشانه توانمندی‌ نظام جمهوری اسلامی است

سرپرست ریاست جمهوری گفت: ثبات کشور و برگزاری انتخابات در آستانه چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی، نشان از توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و نعمت بی‌بدیل ولایت فقیه است.

صاحب‌خبر -

** ثبات کشور نشانه توانمندی‌ نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مخبر، امروز سه‌شنبه در یکی از مساجد تهران، در سخنان کوتاهی، ضمن تبریک عید سعید غدیر، شهید رئیسی را پیرو حقیقی مکتب امیرالمؤمنین علیه‌السلام، معرفی کرد و اظهار داشت: رئیس جمهور شهید بر اساس آموزه‌های دینی، خدمت به مردم را در مسیر بندگی و جلب رضای حق تعالی می‌دانست و در این راه، سر از پا نمی‌شناخت تا آنجا که جان خود را هم تقدیم محبوب کرد.

مخبر با بیان اینکه شهید رئیسی با توکل به خدا، تدبیر و برنامه‌ریزی و همت دولت، مسائل و مشکلات کشور را پیگیری کرد و امید را به جامعه بازگرداند، به بیان برخی شاخص‌های اقتصادی پرداخت و گفت: بر اساس آمار‌های داخلی و گزارش نهاد‌های جهانی، همه شاخص‌های اقتصادی کشور رو به بهبود بوده و شرایطی روشن‌تر در انتظار کشور است.
 
سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه ثبات کشور و برگزاری انتخابات در آستانه چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی، نشان از توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و نعمت بی‌بدیل ولایت فقیه است، تصریح کرد: همه باید برای مشارکت حداکثری که خواست رهبر معظم انقلاب و ضامن امنیت و استقلال کشور است، تلاش کنند.
 
مخبر با اینکه منطقه و فضای بین‌الملل در شرایط خاص و حساسی قرار دارد و همین موضوع، اهمیت مشارکت حداکثری را مضاعف می‌کند، گفت: انتخاب فرد اصلحی که شایسته خدمت‌گزاری به مردم عزیز ایران باشد، وظیفه خطیر ما در این زمان است.

نظر شما