شناسهٔ خبر: 67365971 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حمایت حمید میرزاده از دکتر پزشکیان

میرزاده، رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی کشور از دکتر پزشکیان حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حمید میرزاده رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی کشور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و همچنین معاون اجرایی رییس جمهور در دولت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیامی ضمن حمایت قاطع از دکتر پزشکیان، از مردم دعوت کرد تا در انتخابات پیش رو برای وفاق اجتماعی و خروج از انزوای بین المللی، حمایت حداکثری از ایشان داشته باشند. 

در متن پیام میرزاده آمده است:

عقل چراغ راهنمای انسان است، از طرفی ویژگی انسان ها کنشگری اجتماعی است، عقل و کنشگری اجتماعی ما حکم می کند که حتی اگر بدانیم فقط چند در صد اوضاع اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور بهتر و فشار تند رو هایی که عرضه را بر مردم تنگ کرده اند، کمتر می شود، به مرد پاکدست، درستکار، کاردان و دلسوز و متواضعی مثل جناب دکتر مسعود پزشکیان رای دهیم.

این استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: ایشان همیشه در کنار مردم بوده و عدالت خواهی از ویژگی های بارز اوست. دکتر پزشکیان مرد علم و عمل و دارای شخصیت مثبت چند وجهی و از جنس مردم است. 

در پایان این پیام آمده است: امید است با عنایت خداوند متعال، قلوب مردم به ایشان اقبال کند و با حضورشان فضای جدیدی برای وفاق اجتماعی و پیشرفت کشور و خروج از انزوای بین المللی برای ایران عزیز فراهم گردد.

انتهای پیام/

نظر شما