شناسهٔ خبر: 67365874 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

توسعه فضای فرهنگی واجتماعی کتابخانه فرصت خوبی برای هویت بخشی... -

اقتصاد ایران: زنجان-دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: توسعه فضای فرهنگی و اجتماعی کتابخانه فرصت خوبی برای توسعه و هویت بخشی و اثر گذاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح اولین کلینیک تخصصی خواندن استان زنجان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه استان زنجان در زمینه توسعه فضای کتابخانه ای روند خوبی را طی می کند، گفت: در حال حاضر شاهد فعالیت های خوبی در زمینه ساخت و تکمیل فضاهای کتابخانه ای در استان هستیم.

وی با بیان اینکه توسعه فضای فرهنگی و اجتماعی کتابخانه فرصت خوبی برای توسعه و هویت بخشی و اثر گذاری است، افزود: با هم افزایی و کنار هم بودن می‌توانیم مسائل را در حوزه اجرا پیش بردیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه آنچه که در کتابخانه ها روی داده است و رویکرد جدید کتابخانه‌ها در کل کشور در خدمت مردم است، گفت: کتابخانه‌ها در خدمت مردم هستند، توسعه فضای فرهنگی و اجتماعی کتابخانه فرصت خوبی برای توسعه و هویت بخشی و اثر گذاری است.

رمضانی با بیان اینکه بسیار خرسندیم که در روز عید غدیر در استمرار خدمات دولت مردمی شاهد افتتاح کتابخانه در زنجان هستیم، افزود: خاطرات قدیمی را برای آدم‌ها تداعی مرده و موجب شکل گیری پیوند عاطفی و انتقال فرهنگ ها می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما