شناسهٔ خبر: 67365815 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پنجمین مناظره چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

قاضی‌زاده هاشمی پای نجفی را هم به میان کشید / چه کسی مردم را به خیابان کشاند؟!

قاضی‌زاده هاشمی گفت: یک روزی با فردی که از حامیان دولت قبل و آقای پزشکیان بود پرسیدم چرا با دولت رئیسی مخالف هستی گفت: "چون سفره را جمع کرد "

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در نوبت دوم از مرحله دوم مناظره انتخاباتی امروز 5 تیر به اظهارات دیگر کاندیداها واکنش نشان داد.

اهم صحبت‌های امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از این قرار است:

* ما برنامه برای بازگشت به روستاها را داریم که معیشت روستایی مد نظر قرار می دهیم و می خواهیم نمایشگاه ترقی روستاها و ایران باشد

*بعضی از دوستان می گویند باید وفاق داشته باشیم و نگران زنان و اقوام هستند و می دانند من هم اهل دعوا و تنش نیستم اما باید با بعضی چیز ها مثل نا کارآمدی و صحبت های غیر کارشناسی و ... دعوا داشته باشیم

*یک روزی با فردی که از حامیان دولت قبل و آقای پزشکیان بود پرسیدم چرا با دولت رئیسی مخالف هستی گفت: "چون سفره را جمع کرد "

*چه کسی دعوا را شروع کرد چه کسانی وقتی به قدرت نمی رسند مردم را به خیابان می کشانند.

*عزیزان می گویند ما طرفدار اهل سنت هستیم و مدافع حقوق آنها هستیم؛ آن زمان که برادری در بلوچستان به دست دواعش به شهادت رسید چرا صدای کسی درنیامد یا آن زمان که ماموستا در کردستان یا آن برادر روحانی در خاش به شهادت رسید صدایشان بلند نشد؟! آیا آنها اهل سنت نبودند؟! 

*وقتی بحث زن می آید چرا وقتی که آن مدیر زنش را کشت آنقدر تلاش کردند تا حکم دادگاه را برگردانند؟! آیا آن کسی که کشته شد زن نبود؟!

*اجماع، شهید رئیسی بود تا مشکل مردم حل شود و خدا کمکش کرد و کارها به خوبی جلو رفت

* صحبت از بورس شد باید بگویم  وقتی در دولت قبل مردم را چاپیدند آیا آن موقع کسی اعتراضی کرد؟! آن زمان دولت دست در جیب مردم کرد  و پول مردم را برداشت؛ امروز وقتی می خواهیم درست کنیم معلوم است که دیگر کسی اعتماد نمی کند 

*ما در دولت دوم  نمی‌خواهیم به عقب برگردیم 

*ما  ایران را به اوج قله می‌رسانیم

نظر شما