شناسهٔ خبر: 67365782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی تاکید کرد؛

ضرورت تبیین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات

سردار «وحیدی» گفت: انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری در انتخابات اهمیت زیادی دارد و باید این موضوع برای مردم تبیین شود.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با گرامیداشت یاد شهید جمهور و شهدای خدمت اظهار داشت: در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت؛ انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در این انتخابات، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است و موجب اقتدار و پشتوانه انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود. 

سردار وحیدی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات علاوه بر ابعاد داخلی در ابعاد خارجی نیز حائز اهمیت است، لذا پرداختن به این مهم در راستای جهاد تبیین بایستی در اولویت اقدامات قرار گیرد.

وی با تبیین توطئه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: دشمن نمی‌خواهد یک انتخابات مقتدرانه و قوی در کشورمان برگزار شود و سعی دارد با ایجاد دوقطبی‌های کاذب و مخرب، این رویداد مهم را تحت الشعاع قرار دهند، لذا در چنین شرایطی باید با هوشیاری و بصیرت و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم. 

سردار وحیدی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده کشور، یادآور شد: کار جهادی و انقلابی را ادامه دهد و در عرصه مدیریت کشور روش انقلابی شهید جمهور را استمرار ببخشد. 

وی تصریح کرد: بنابراین همه ما موظفیم با شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب بیان کرده اند با حضور حداکثری در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما