شناسهٔ خبر: 67365780 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اعطای نشان کاوه به برترین ورزشکاران/ طیبی و صفایی عنوان‌ها را ربودند

نخستین دوره اعطای نشان کاوه به برترین‌های ورزش استان خراسان رضوی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

در این دوره که به همت انجمن عکاسان و خبرنگاران ورزشی استان خراسان رضوی و با حمایت شهرداری مشهد و اداره کل ورزش و جوانان استان و به میزبانی تربیت بدنی آستان قدس و مساعدت و همکاری ویژه دکتر رضا امین‌زاده، مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس برگزار گردید. به بهترین ها در ۸ بخش نشان کاوه اعطا شد.

اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی، روسا و دبیران هیات‌های ورزشی، مدیران اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های استان خراسان رضوی و جمعی از پیشکسوتان ورزش استان مجموعه رای دهندگان این جشنواره را تشکیل دادند که در پایان و براساس آرای اخذ شده، حسین طیبی عنوان بهترین ورزشکار مرد را کسب کرد و ملیحه صفائی هم همین عنوان را در بخش بانوان به خودش اختصاص داد. محمدرضا مهاجری و تکتم بیدل جایزه بهترین مربیان مرد و خانم سال را بردند.روشا اکبری پدیده سال ورزش بانوان استان شد و سجاد آقایی که عنوان قهرمانی آسیا را در سال گذشته کسب کرده بود، جایزه این بخش را به خانه برد. مسعود ذوقی در بخش داوری، نشان کاوه سال ۱۴۰۲ را به خودش اختصاص داد و باشگاه فرش آرای مشهد هم بهترین باشگاه فعال ورزشی شد.در ابتدای این مراسم جواد رستم زاده،رئیس انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی با اشاره به اینکه قهرمانان واقعی شهدا هستند، شهید محمود کاوه را ورزشکاری خواند که پهلوانی را بر قهرمانی ارجح دانست و با رشادت در جبهه های دفاع از وطن قهرمان قلوب مردم شد. وی با تقدیر و تمجید از میزبانی شایسته تربیت بدنی آستان قدس و کمک های مادی و معنوی دکتر امین‌زاده در برگزاری مراسم، انتخابات نشان کاوه را انتخاباتی نخبگانی خواند و ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نشان با کمک سایر ارگان ها هر سال اتفاق افتد و به نمادی برای برترین های ورزش کشور در سایر استان ها تبدیل شود. در این مراسم خواهر شهید محمود کاوه ضمن تشکر از مسئولین برگزاری این مراسم به ذکر خاطراتی از علاقه آن شهید به ورزش پرداخت.

تاج فیروز ،مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی هم با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین مراسماتی در راستای کارهای فرهنگی در استان به این نکته تاکید کرد که تلاش می شود این مراسم هر ساله در استان برای بالا بردن انگیزه ورزشکاران تدارک دیده شود.

در جریان این مراسم از خانواده‌های اسعدی ، اوحدی به خاطر از دست دادن عزیزان‌شان هم تقدیر شد. همچنین از ورزشکاران استان که در سال ۱۴۰۲ از مبارزه با حریفان رژیم اشغالگر قدس امتناع کرده بودند، بصورت ویژه‌ای تقدیر شد.هادی رضایی،اکبر میثاقیان، محسن قهرمانی،حسن کامرانی فر، محمود عبدالهی مدیرکل روابط عمومی کمیته ملی المپیک و محسن هوشمند رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از جمله میهمانان ویژه این مراسم بودند.

نظر شما