شناسهٔ خبر: 67365741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات اصفهان:

پای بندی نامزدها و ستاد‌های انتخاباتی به قانون

تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ماه به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در نشستی که با مسئولان و نمایندگان ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری داشت گفت: با همکاری ستاد‌های تبلیغاتی، برگزاری این دوره از انتخابات به بهترین شکل در حال انجام است. محمدرضا جان‌نثاری افزود: اعضای ستاد انتخابات استان به ستاد‌های مرکزی تبلیغاتی استان رفتند که ضمن خداقوت برای حل مشکلات احتمالی کمک کنند.

رییس ستاد انتخابات استان همچنین در بازدید از ستاد مرکزی نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری در انتخابات را بر همگان امری لازم و ضروری برشمرد و گفت: همه بدانند این حضور ضامن پویایی و نشاط و تجلی روحیه دموکراسی در جمهوری اسلامی خواهد بود.

جان نثاری با عنوان اینکه راه شهدای خدمت باید پرشور‌تر از قبل ادامه پیدا کند افزود: در فرایند برگزاری انتخابات همه مسئولان ستاد‌ها باید به قانون و الزامات آن پیرامون تبلیغات پای بند باشند.

 

<div id="video-display-embed-code_11250058"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4268127/11250058?width=600&height=350"></script></div>
پایان تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

نظر شما