شناسهٔ خبر: 67365598 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ۲۷ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از افزایش ۲۷ درصدی تولید برق در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین  اهواز میزان تولید انرژی برق این نیروگاه در سه ماهه نخست امسال  را یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۳۷۴ مگاوات ساعت ذکر کرد که این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه پارسال  ۲۷.۶ درصد افزایش داشته است.

 او گفت: پیک مصرف برق در استان خوزستان به دلیل آغاز زودرس گرمای هوا و دمای بالای ۵۰ در هفته‌های اخیر زودتر شروع شده و همین موضوع بر اهمیت تولید پایدار و ثبات انرژی برق افزوده است.

مدیرعامل نیروگاه رامین  اهواز با اشاره به تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۲ و میان دوره‌ای دیگر واحد‌های تولیدی طی ماه‌های اخیر ادامه داد: امیدواریم تا پایان فصل تابستان و پیک مصرف برق، شاهد تداوم پایداری و افزایش سطح تولید این انرژی در نیروگاه رامین باشیم.

آقای حافظی همچنین همه شهروندان را مصرف بهینه این انرژی حیاتی دعوت کرد و افزود: با صرفه جویی و کاهش فشار به شبکه سراسری برق کشور نیروگاه‌های تولید برق نیز با فشار و چالش‌های کمتری این انرژی را بصورت مستمر و پایدار تولید و به شبکه ارائه می‌دهند.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی را در تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفاء می‌کند.

نظر شما