شناسهٔ خبر: 67365585 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بیانیه حمایت احزاب جبهه انقلاب از قالیباف

احزاب جبهه انقلاب در حمایت از محمدباقر قالیباف بیانیه ای صادر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، احزاب جبهه انقلاب در حمایت از محمدباقر قالیباف بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

رهبر معظم انقلاب: از دست دادن شهید رئیسی سخت بود اما به لطف خداوند، ملت ایران از این حادثه تلخ به‌عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد.

اکنون و پس از گذشت قریب ۴۰ روز از حادثه شهات آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور فقید و خستگی‌ناپذیر مردم ایران، لازم می‌دانیم از تقید ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (دامت‌برکاته) به قانون اساسی و دستور اکید معظم‌له برای برگزاری انتخابات در اسرع وقت، کمال قدردانی را داشته باشیم و خدای متعال را بابت نعمت ولایت فقیه شاکر باشیم.

نیک می‌دانیم که در طول دوران هزار روزۀ عمر دولت سیزدهم، خدمات بزرگی در حوزه‌های مختلف خصوصاً توسعه زیرساخت‌ها و زیربناهای کشور عزیزمان صورت گرفت که حتی منتقدین دولت نیز نتوانستند آن را انکار کنند و به این اقدامات معترف بودند.

در شرایط فعلی کشور عزیزمان ایران، با توجه به اینکه بخشی اعظمی از خدمات و اقدامات ارزنده دولت شهید رئیسی ناتمام مانده، وظیفه ما نیروهای وابسته و وفادار جبهه انقلاب است که تمام تلاش خود را به کار گیریم تا دولتی انقلابی روی کار بیاید تا تکمیل‌کننده راه شهید جمهور باشد؛ و نگذاریم حال که خطر روی کار آمدن مجدد دولت سوم روحانی وجود دارد این دستاوردها از بین برود.

از همین روی نیز نیاز امروز و فعلی جبهه انقلاب اسلامی را وحدت گفتمانی کاندیداهای این جریان حول محور کارآمدی انقلابی می‌دانیم و از همه بزرگواران حاضر در صحنه انتخابات می‌خواهیم با ایثار هوشمندانه، مانع تکرار اشتباه سال ۱۳۹۲ شده و همچون انتخابات‌های ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ تمام توان خود را برای پیروزی جریان انقلابی به کار گیرند.

براین اساس و با توجه به بررسی جمیع جوانب و شرایط فعلی جامعه، ما احزاب و تشکل‌های وابسته به جبهه عظیم انقلاب اسلامی همانطور که در سال ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ از آیت‌الله رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری مردم ایران حمایت نموده بودیم، اکنون نیز حمایت قاطع خود را از دکتر محمدباقر قالیباف که دارای توانایی‌های متعدد قابل افتخار در خدمت به اسلام و انقلاب و مردم عزیزمان هستند و همچنین دارای سابقه طولانی در امر جهاد و شهادت بوده و بارها از رهبر انقلاب مدال مدیریت و تلاش و خستگی‌ناپذیری دریافت کرده و موردوثوق شهید عزیزمان حاج‌قاسم سلیمانی نیز بودند، اعلام می‌داریم.

ما احزاب جبهه انقلاب معتقدیم نیاز امروز کشور همانطور که در بیانات رهبر معظم انقلاب به کرات به آن اشاره شده است، روی کار آمدن فردی است که علاوه بر خصوصیات انقلابی و تعهد و تدین، تخصص در حل مشکلات کشور نیز داشته باشد و کارنامه عملکردی و سابقه او، مؤید توانایی وی برای حل ابرچالش‌های پیش‌روی مردم، خصوصاً در حوزه‌های اقتصادی باشد. نهایتاً با بررسی برنامه‌ها، عملکردها و قدرت اجرایی کاندیداها مشخص شده است که برنامه‌های پنج‌گانه دکتر قالیباف می‌تواند بار دیگر کشور عزیزمان را در عرصه‌های اقتصادی رشد داده و معیشت مردم را از تنگنایی که در دهه ۹۰ به وجود آمد رهایی بخشد.

در پایان ضمن توصیه مؤکد و مجدد به تمام کاندیداهای گرانقدری که از جبهه انقلاب اسلامی در این دوره از انتخابات حضور دارند، عاجزانه تقاضا داریم برای جلوگیری از تسلط مجدد جریانات غیرانقلابی بر کشور، اقدام به ائتلاف و وحدت نموده تا ان‌شاالله با الطاف خدای متعال و به برکت عید بزرگ غدیر خم، آینده روشنی برای مردم ایران رقم بخورد.

جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب)

حزب موتلفه اسلامی

جامعه اسلامی مهندسین

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

حزب نسل نو

حزب پیشرفت و عدالت

جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی

انجمن پزشکان اسلامی

جمعیت فداییان اسلام

حزب سبز

جامعه زینب (س)

جامعه اسلامی فرهنگیان

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی

حزب اسلامی قانون

جامعه اسلامی کارگران

جمعیت اسلامی فرهنگیان

حزب خدمت

رویش ملی انقلاب اسلامی

جمعیت اسلامی فرهنگیان

جنبش تحول خواهی پیشرفت و شفافیت انقلاب اسلامی

جامعه اسلامی حامیان کشاورز

جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان انگلستان

جمعیت اسلامی آزاد اندیشان استان لرستان

حزب اساتید کاربردی ایران اسلامی

ائتلاف وفاق ملی جوانان ایران اسلامی

مجمع اندیشه و وحدت اسلامی مرکزی

نظر شما