شناسهٔ خبر: 67365545 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هرمزگان در تولیدات صنعتی هرمزگان رکورد زد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: میزان تولیدات صنعتی طی دولت سیزدهم در این استان از ۱۶ میلیون تن در سال ۱۴۰۰ با ۶۰ درصد افزایش به ۲۶ میلیون تن رسیده است. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: میزان تولیدات صنعتی طی دولت سیزدهم در این استان از ۱۶ میلیون تن در سال ۱۴۰۰ با ۶۰ درصد افزایش به ۲۶ میلیون تن رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، خلیل قاسمی در این باره اظهارداشت: همچنین از ابتدای دولت مردمی تاکنون، بیش از ۶۳۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در هرمزگان برای اجرای طرح‌های صنعتی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر هیچ واحد صنعتی بزرگی در استان راکد نیست و واحدهای صنعتی در شرایط خوبی در حال فعالیت هستند، بیان کرد: در طول فعالیت دولت سیزدهم بیش از یکهزار و ۸۰۰ طرح صنعتی جدید در استان هرمزگان فعال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به ۵۴ میلیون تن تولیدات معدنی استان در دولت شهید جمهور، اظهار کرد: هم اکنون ۳۵ هزار کیلومترمربع پهنه معدنی استان برای کشف معادن جدید در حال مطالعه است و هرمزگان در حوزه اکتشاف معدنی رتبه نخست کشور را دارد.

قاسمی ابراز کرد: در طول فعالیت دولت شهید رییسی همچنین بیش از ۳۸ هزار شغل در حوزه صنعتی و معدنی استان هرمزگان ایجاد شده است.

نظر شما