شناسهٔ خبر: 67365429 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

گردان‌های قدس دو تانک رژیم صهیونیستی را منهدم کردند

گردان‌های قدس از هدف قرار دادن و انهدام دو تانک رژیم صهیونیستی در رفح خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، کانال تلگرامی القسطل تصاویر گردان‌های قدس از هدف قرار دادن و انهدام دو دستگاه تانک رژیم صهیونیستی در محله الشابوره در شهر رفح را منتشر کرد.

گردان‌های قدس اعلام کرد نیرو‌های ما توانستند کمینی برای شکار خودرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در این منطقه برپا کنند و بمبی با قدرت انفجاری بالا را در مسیر عبور خودور‌ها کار گذاشتند و یکی از تانک‌ها را منفجر کردند.

گردان‌های قدس افزود: نیرو‌های ما با شلیک گلوله آر پی جی، تانک دیگری را هنگام حرکت به سمت تانک منهدم شده، هدف قرار دادند.

گردان‌های قدس همچنین یک بالگرد را با موشک سام ۱۸ در شرق رفح هدف قرار داد؛ آن هم در حالی که این بالگرد برای انتقال کشته‌ها و مجروحان از محل نصب کمین الشابوره عمل می‌کرد.

وضعیت بغرنج کودکان در غزه

الجزیره انگلیسی گزارش داد: بیش از ۳۷ هزار تن از ساکنان غزه از ماه اکتبر تاکنون توسط اسرائیل کشته شده اند که نزدیک به نیمی از آنها کودک هستند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، بیش از ۳۷ هزار تن از ساکنان غزه از ماه اکتبر تاکنون توسط اسرائیل کشته شده اند که نزدیک به نیمی از آنها کودک هستند. سوء استفاده‌های اسرائیل باعث شده است که این کشور به فهرست سیاه جهانی سازمان ملل متحد از کشور‌های آسیب زننده به کودکان اضافه شود. آژانس‌های امدادی می‌گویند ۲۱ هزار کودک دیگر مفقود شده اند. برخی از خانواده‌های خود جدا شده‌اند، برخی دیگر زیر آوار مدفون شده‌اند و سرنوشت آنها مشخص نیست. فلیکس ناوارا گزارش می‌دهد.

سازمان ملل متحد آن را جنگ با کودکان نامیده است. وزارت بهداشت غزه بیش از ۱۵ هزار مورد از مرگ آنها را مستند کرده است؛ و آژانس‌های امدادی در حال انتشار یک آمار وحشتناک دیگر هستند: کودکان گمشده.

بر اساس گزارش سازمان‌های بشردوستانه، از آغاز جنگ در ماه اکتبر، تقریباً ۲۱ هزار کودک زیر سن قانونی در غزه مفقود شده اند.۱۷ هزار نفر از آنها یا بدون همراه هستند یا از خانواده‌های خود جدا شده اند، در حالی که حداقل ۴۰۰۰ نفر در پی حملات اسرائیل به ساختمان‌های مسکونی و مراکز پناهندگی در زیر آوار گیر افتاده اند.

هر کجای غزه را که نگاه کنید، بچه‌ها هستند. آنها نزدیک به نیمی از جمعیت نوار محاصره شده غزه را تشکیل می‌دهند. در پی جنگ بی امان، آژانس‌های امدادی می‌گویند که حمایت از کودکان دشوارتر شده است. نزدیک به ۱۹ هزار کودک در غزه یتیم گزارش شده اند و سرنوشت بسیاری از خردسالان به طور کامل یا جزئی به دست غریبه‌ها سپرده شده است.

این سازمان‌ها هشدار می‌دهند که خطر سوء استفاده، استثمار و بی توجهی به این کودکان بسیار بالا است؛ و این باعث می‌شود نسلی از کودکان رشد یابند که نه تنها والدین خود را از دست داده‌اند، بلکه در یک منطقه جنگی تنها و بی‌حفاظ رها شده‌اند.

تصاویری از محل جنایت امروز صهیونیست‌ها در خان یونس

کانال خبری شمس نیوز، تصاویری را از محل جنایت امروز صهیونیست‌ها در منطقه میدان بنی سهیلا در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه، منتشر کرد. در حمله اشغالگران به این منطقه، هشت نفر شهید و ۲۲ نفر زخمی شدند.

گردان‌های القسام: کنترل یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در دست گرفتیم

شبکه تلویزیونی المسیره، گزارش داد: گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، با انتشار تصاویری اعلام کرد کنترل یک کوادکوپتر ارتش اشغالگر از نوع «اوو مکس» را که بر روی خانه‌های فلسطینیان در مرکز نوار غزه بمب پرتاب می‌کرد، در دست گرفته است.

نظامیان صهیونیست، خانه‌ها در رفح را آتش زدند

کانال خبری شهاب با انتشار تصاویری گزارش داد: نظامیان اشغالگر، شماری از خانه‌ها را در محله السعودی در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه، آتش زدند که باعث شد ستونی از دود آسمان منطقه را فرا بگیرد.

سجده شکر مادر فلسطینی پس از شنیدن خبر شهادت فرزندانش

شبکه خبری قدس، تصاویری از سجده شکر مادر فلسطینی پس از شنیدن خبر شهادت فرزندانش در نوار غزه، پخش کرد.

تصاویری از حملات گردان‌های قسام به خودروی صهیونیستی «اوفک»

کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب با انتشار تصاویر گردان‌های قسام اعلام کرد این گردان‌ها از هدف قرار دادن یک دستگاه خودروی مهندسی «اوفک» در حمله با استفاده از موشک هدایت شونده «پیکان قرمز» و حمله گردان‌های قسام با استفاده از سامانه موشکی «رجوم» به نیرو‌های پشتیبان صهیونیست در غرب منطقه تل زعرب در شهر رفح خبر داد.

شهادت ده‌ها فلسطینی بر اثر گرسنگی در شمال نوار غزه

کانال خبری شهاب گزارش داد: تاکنون ده‌ها کودک، سالمند و بیمار فلسطینی بر اثر سوء تغذیه شدید جان خود را از دست داده‌اند. اشغالگران بیش از ۷۰۰ هزار شهروند فلسطینی را در شمال نوار غزه در محاصره قرار داده‌اند.

چهار شهید و زخمی در حمله هوایی به رفح

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شماری از شهروندان فلسطینی در منطقه "مصبح" در شمال شهر رفح دو نفر شهید و دو نفر زخمی شدند.

تصاویر اتاق عملیات نظامی گردان‌های مجاهدین

کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب تصاویر گردان‌های مجاهدین از اتاق عملیات نظامی در جریان نبرد مستمر در نوار غزه را منتشر کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما