شناسهٔ خبر: 67365273 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

کارهای بزرگ در زمینه توسعه فضای کتابخانه ای درکشور صورت گرفت... -

اقتصاد ایران: زنجان-دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: کارهای بزرگ و تاثیرگذار در زمینه توسعه فضای کتابخانه ای یا طی دولت سیزدهم انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی ظهر سه شنبه در آئین افتتاح کتابخانه عمومی خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌اله رئیسی شهرستان طارم، با بیان اینکه کارهای بزرگ و تأثیرگذار در زمینه توسعه فضای کتابخانه ای یا طی دولت سیزدهم انجام شده است، گفت: در هیچ دولتی این حجم از اهتمام به فرهنگ توسط دولت وجود نداشت. هیچ دولتی این حجم از توجه به شبکه کتابخانه‌ای نداشتند و در سفرهای استانی نیز مصوبه می‌دادند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم موفق به اتمام و تکمیل کتابخانه های نیمه تمام در کشور شد، افزود: بعضی از پروژه‌های که در این دولت افتتاح کردیم با هجده سال قدمت، نماد ناکارآمدی بود که با تکمیل و افتتاح در این دولت تبدیل به نماد کارآمدی شد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت و مدافع حرم، گفت: دولت آیت‌الله رئیسی از جنس عمل بود و این دولت تلاش می‌کردند تا اعمال‌شان قبل از حرف‌شان مشاهده شود.

رمضانی با بیان اینکه در استان زنجان فرایند خوبی برای ساخت و تکمیل فضاهای کتابخانه ای نیمه تمام صورت گرفته است، افزود: برای تکمیل کتابخانه‌ها خود را در کنار استان می‌بینیم و تلاش کرده‌ایم این اتفاق در عمل مشاهده شود. استان زنجان از حیث تلاش و توسعه، تکمیل شبکه و به روز کردن در عملکرد متفاوت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دولت آیت‌الله رئیسی با اختلاف جلوتر از دولت‌های دیگر بود، منتی نیست که کار خاصی کرده‌ایم درواقع حق مردم را اعطا کرده‌ایم.

برچسب‌ها:

نظر شما