شناسهٔ خبر: 67365239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

برنامه‌های اوقات فراغت در ۲۵۰ پایگاه مقاومت بسیج کرمانشاه اجرا می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در ۲۵۰ پایگاه مقاومت، ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغتی بسیج اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سعید بهشتی‌راد امروز _ سه شنبه پنجم تیر _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغتی بسیج با عنوان طرح «جوانه‌های صالحین» در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این پایگاه‌ها که نیمی برای خواهران و نیم دیگر آن‌ها برای برادران فعال شده، برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، اردویی و … در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شرکت در کلاس‌های تابستانی پایگاه‌های مقاومت بسیج رایگان است، افزود: برای ثبت‌نام نوجوانان و جوانان به هر تعداد که متقاضی وجود داشته باشد، آمادگی داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: تمامی نوجوانان و جوانان شامل اعضای بسیجی و غیر بسیجی می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: امتیاز ویژه کلاس‌های غنی‌سازی اوقات‌فراغت بسیج در این است که در این کلاس‌ها در کنار آموزش‌هایی که به کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود، در حوزه مباحث تبیینی و اعتقادی هم کارهای فاخری انجام می‌شود.

بهشتی‌راد تاکید کرد: در تلاشیم از فرصت تعطیلات تابستانه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده کرده و در جهت ارتقا سطح فرهنگی، تربیتی و بصیرتی آن‌ها گام‌های مؤثری برداریم.

نظر شما