شناسهٔ خبر: 67364983 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

غافلگیری سارق سابقه‌دار خودرو حین سرقت با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت

خبرگزاری ایسنا

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار محتویات داخل خودرو، حین سرقت با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سردار جلیل موقوفه‌ئی در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و آسیب های اجتماعی، همت همگانی را می طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضایی ناامن برای آنان با تشدید اقدامات پیشگیرانه موجب کاهش وقوع سرقت خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی هفته های اخیر چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان شاهرود رخ داد اضافه کرد: بلافاصله موضوع در کمیسیون مقابله با سرقت مطرح و دستورات لازم به منظور پیگیری سریع موضوع صادر شد.

به گفته سردار موقوفه‌ئی ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی ، موفق شدند سارق را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه حین سرقت مجدد دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان از اعتراف این سارق ۴۰ ساله و سابقه دار به ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اشاره کرد و گفت: پس از تشکیل پرونده متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به سهم ویژه مشارکت مردم و دستگاه ها با پلیس، همکاری آنان را با فراجا در کاهش وقوع سرقت امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می توان از وقوع بسیاری از سرقت ها پیشگیری کرد.

نظر شما