شناسهٔ خبر: 67364735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه اهل‌سنت حاجی‌قوشان گنبدکاووس:

راه شهید جمهور را با انتخاب اصلح ادامه دهیم

حاج احمد آخوند گفت: شهید رئیسی راه خدمت به مردم را در پیش گرفت، برای ادامه این مسیر باید انتخاب اصلح داشته باشیم تا یک رئیس‌جمهور خوب روی کار بیاید.

صاحب‌خبر -

راه شهید جمهور را با انتخاب اصلح ادامه دهیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حاج احمد آخوند عطار در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: قطعا هشتم تیرماه با مشارکت حداکثری مردم، روز شکست دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه روز هشتم تیرماه جاری یک رخداد بزرگ در انقلاب اسلامی برگزار می‌شود از مردم خواست تا در انتخابات ریاست‌جمهوری مانند همیشه باشکوه ظاهر شوند.

امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا با تاکید بر اینکه چشم جهان به انتخابات ایران دوخته شده است، گفت: شیعه و سنی در کنار هم در انتخابات هشتم تیر شرکت می‌کنند و حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد تا بار دیگر دشمنان ناامید شوند.

آخوند عطار با اشاره به اینکه شیعه و سنی با حضور پررنگ در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان خواهند شد، افزود: مسلمانان با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند، شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و دینی است.

وی با اشاره به اینکه راه شهید جمهور را با انتخاب اصلح ادامه دهیم، تصریح کرد: شهید رئیسی راه بزرگی را در خدمت به مردم در پیش گرفته بود برای ادامه این مسیر باید انتخاب اصلح داشته باشیم تا یک رئیس‌جمهور خوب روی کار بیاید.

امام جمعه اهل‌سنت حاجی‌قوشان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه چشم دشمنان انقلاب اسلامی با خلق حماسه بزرگ در انتخابات کور می‌شود، ابراز کرد: هشتم تیر یک روز دیدنی برای جهان خواهد بود و بار دیگر اقتدار انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم به تصویر کشیده می‌شود.

آخوند عطار با برشمردن پیامدهای مشارکت مردم در انتخابات توضیح داد: شیعه و سنی به تاسی از آیه «وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعاً وَ لا تَفَرّقُوا» نشان خواهند داد که همیشه زیر سایه وحدت و همبستگی، سیلی بزرگی به صورت دشمن خواهند زد.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان در امر انتخابات همیشه پیشتاز بوده است، گفت: اهل سنت و شیعه همیشه در کنار هم در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشتند این بار نیز در انتخابات حماسه‌آفرین ظاهر خواهند شد.

امام جمعه اهل‌سنت حاجی‌قوشان گنبدکاووس بیان کرد: همانطور که استان گلستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست مشارکت بالایی را به ثبت برساند در انتخابات ریاست جمهوری نیز با انتخاب فردی اصلح که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد جزو استان‌های پیشتاز خواهیم بود.

آخوند عطار توضیح داد: مردم بدانند با آمدن پای صندوق‌های رأی مشکلات‌شان قابل حل است خدای نکرده قهر یا بی‌تفاوتی چاره کار نیست.

انتهای خبر/

نظر شما