شناسهٔ خبر: 67364679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت حداکثری در انتخابات عامل اقتدار نظام اسلامی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب افزایش سطح کارآمدی و مستحکم‌تر شدن پایداری نظام خواهد شد و قدرت نظام را به دشمنان تفهیم می‌کند.

صاحب‌خبر -

مشارکت حداکثری در انتخابات عامل اقتدار نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم‌سیدالشهدا  با اشاره  به انتخابات پیش رو افزود:  انتخاباتی که در روز جمعه در پیش رو داریم ملت بزرگ ایران یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که از انقلاب شکوهمند ایران با تمام جان‌شان حمایت خواهند کرد و نیز یکبار دیگر ثابت خواهند کرد پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.  

وی با اشاره به حضور حداکثری ملت ایران در عرصه‌های مختلف انتخابات  عنوان کرد: مردم بزرگ ایران در همه صحنه‌های مختلف  از قبیل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، مجلس خبرنگاران رهبری و نیز شورا‌ها همیشه ثابت کرده‌اند در ارتباط با کشور پهناور جمهوری اسلامی ایران اعتقاد کامل دارند و برای انقلاب اسلامی حاضر هستند با تمام جان و مال‌شان ایستادگی کنند؛ این ایستادگی را  در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند و قریب به سیصد هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی در ادامه با اشاره به شور سیاسی مردم خوزستان برای خلق حماسه ملی در روز جمعه  افزود:   مردم بصیر،   غیور، قهرمان و ولایت مدار استان خوزستان این آمادگی را دارند تا در روز جمعه بار دیگر حماسه به ماندنی دیگری خلق کنند. رای اولی‌های خیلی علاقمند هستند چرا که بار اول آنها است در انتخابات شرکت می‌کنند و برای آنها صحنه زیبا و باشکوهی است که رییس جمهور کشورشان را  خودشان انتخاب می‌کنند.

سردار سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا با تجلیل از خدمات رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی گفت:خدا محوری و مردم داری شهید رییسی زبان زد بود. رییس جمهور منتخبی که با رای مردم انتخاب می‌شود می‌طلبد راه شهید رییسی را ادامه بدهند؛ بهترین راهی که شهید رییسی رفتند، مردم محوری، خدا محوری و ایجاد کار و  تلاش و فعالیت بود.

 

نظر شما