شناسهٔ خبر: 67364372 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

نامزد اصولگرا: اجازه نمی‌دهیم آبان ۹۸ تکرار شود/ طرح فروش سربازی را فعال می‌کنم

دیوار سخت سربازی اجباری را برای همیشه از مقابل جوانان ایرانی بر می دارم. تکلیف سه و نیم میلیون سرباز فراری را با ایجاد طرح فروش خدمت سربازی حل می کنم و مدل سربازی حرفه ای را جایگزین سربازی اجباری می کنم. 

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در پنجمین مناظره انتخاباتی در شبکه یک سیما گفت: اجازه نمی دهیم آبان ۹۸ تکرار شود و ملت بداند همه ستادهای انتخاباتی پزشکیان که در کنترل دولت روحانی است یعنی همان دولتی که بنزین را با آشوب و خون جوانان از هزار تومان به سه هزار تومان رساند.

این نامزد انتخابات افزود: به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری با شما عهد می بندم که در صورت کسب آرای شما ۱۴ القدام اجرایی با قوت محقق کنم. اول اجازه نمی دهم دریاقتی حقو بگیران از تورم جا بماند. نمی شود که هر سال حقوق ۲۰ درصد افزایش یابد اما تورم ۴۰ درصد.

وی گفت: در روزهای اول، لایحه اصلاح قانون کار را با هدف افزایش هر ساله حقوق کارمندان و کارگران با نرخ تورم با جدیت دنبال می کنم. تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی برای همه بخش های دولتی اجرایی می شود.

قاضی زاده هاشمی افزود : ازدواج جوانان را با ایجاد اعتبار یک میلیاردی برای ازدواج، مسکن و اشتغال تسهیل می کنیم تا راه برای ازدواج بیش از ۱۱ میلیون جوان ایرانی باز کنیم. سهم خانواه ایرانی از برق، گاز و بنزین بدون در نظر گرفتن نیاز و دهک اقتصادی به انها واگذار می کنیم و اجازه نمی دهیم سود انرژی ارزان به جیب پرمصرف ها بیاید.

وی ادامه داد: اجازه نمی دهیم آبان ۹۸ تکرار شود و ملت بداند همه ستادهای انتخاباتی پزشکیان که در کنترل دولت روحانی است یعنی همان دولتی که بنزین را با آشوب و خون جوانان از هزار تومان به سه هزار تومان رساند.

قاضی زاده تصریح کرد: راه شهید رئیسی را در تکمیل ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن ادامه می دهم و تا سال دوم دولتم کلید همه این خانه ها را به مردم تقدیم می کنم. اجازه نمی دهم سرنوشت این پروه ها مثل مسکن مهر دوران احمدی نژاد باشد و در این کشور مسکن نساختن افتخار باشد. به این ترتیب، ۲ میلیون قطعه زمین در راستای نهضت ملی مسکن به خانواده ها می دهیم.

وی گفت: همچنین دیوار سخت سربازی اجباری را برای همیشه از مقابل جوانان ایرانی بر می دارم. تکلیف سه و نیم میلیون سرباز فراری را با ایجاد طرح فروش خدمت سربازی حل می کنم و مدل سربازی حرفه ای را جایگزین سربازی اجباری می کنم.

نظر شما