شناسهٔ خبر: 67364325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شرکت همه اقشار مردم در انتخابات ضرورت است + فیلم

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان شرکت همه اقشار در انتخابات را ضرورت دانست و گفت: امیدواریم فردی انتخاب شود که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج شرکت همه اقشار در انتخابات را ضرورت دانست و اظهار داشت: امیدواریم که انتخابات پیش‌رو از لحاظ کمیت و کیفیت شایستگی خودش را داشته باشد و فردی انتخاب شود که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح امری لازم و واجب است، گفت: شرکت مردم در انتخابات و رأی به فرد متعهد و متدین و دلسوز می‌تواند اقتدار کشور را افزایش دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به انتخابات پیش‌رو، فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) در خصوص چهار نشانه انسان مخلص را یادآور شد و افزود: پاکدل و پاک‌طینتی، وارسته و متخلق؛ پاکدستی و ساده‌زیستی، کار نیکش را نسبت به همه بذل می‌کند؛ خیر خواه مردم و بدی کسی را نخواهد و شر و بدی اش را از همه باز دارد از نشانه‌های انسان با اخلاص است.

وی تصریح کرد: تمام این صفات را در وجود و شخصیت شهید رئیسی می‌دیدیم که تمام شبانه‌روز در اختیار مردم بود و همواره خیرخواه مردم بود.

پورذهبی عنوان کرد: امیدواریم با این 4 صفت، یک رئیس‌جمهور مخلص و دغدغه‌مند به انقلاب و مردم را انتخاب کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با دعوت از همه مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد: انتظار می‌رود که ملت وفادار ایران و مردم شریف کردستان هشتم تیرماه با حضور شکوهمند خود و با در نظر گرفتن معیارهایی که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند، پای صندوق‌ها حاضر و با انتخاب اصلح، دین خود را ادا کنند.

در ادامه بخشی از این گفت‌وگو را به صورت ویدئویی ببینید:

.

انتهای پیام/481/

نظر شما