شناسهٔ خبر: 67363901 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

نامزد ریاست جمهوری باید به جامعه علمی نگاه امیدآفرین داشته باشد

یک فعال دانشجویی گفت: نامزد ریاست جمهوری باید به جامعه علمی نگاه امیدآفرین داشته باشد

صاحب‌خبر -

امیرحسین پورحسین، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوباره شاهد بی اخلاقی و ادبیات سخیف سیاسی برخی نامزد ها هستیم .

وی افزود: مدعیان اخلاق و آزادی و وفاق ملی متاسفانه در عمل دچار خطا شده و وحدت و فرهنگ سیاسی جامعه و همچنین امید را نشانه گرفته اند .

پورحسین ادامه داد: در راستای این بی اخلاقی ها یکی از نامزدهای محترم انتخابات در توهینی آشکار به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد با زیر سوال بردن مرتبه علمی این دانشگاه موجب آزردگی خاطر اساتید و دانشجویان عزیز شد .

به گفته وی، کسی که در قامت یک نامزد ریاست جمهوری حاضر می شود باید نگاهش به جامعه علمی کشور نگاه جامع ، عادلانه و امید آفرین باشد .

مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی آزاد تهران عنوان کرد: شما ببینید طرح چنین موضوعی از سوی نامزد ریاست‌جمهوری چه تاثیر مخربی در امید و اراده دانشجویان و اساتید گرانقدر این دانشگاه دارد.

وی معتقد است، بهتر است بزرگواران به جای پرداختن به مسائل فرعی و پایین دست، بیان کنند برای حل موضوع بی عدالتی در نظام حقوق و دستمزد اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد و تفاوت معنادار میزان حقوق اساتید دانشگاه های آزاد و سراسری چه اقدامی کرده اند .

پورحسین تاکید کرد: در نگاه تمدنی و راهبردی ما، دانشجویان و اساتید به عنوان افسران پیشرفت کشور هستند و با این نگاه هر یک دانشجو فرصت و گنجی عظیم برای ایران اسلامی است .نباید فراموش کرد که دانشگاه آزاد بدون داشتن سهمی از بودجه نفتی کشور با داشتن ۲۰ هزار استاد نخبه، یک میلیون و دویست هزار دانشجو و ۷ میلیون فارغ‌التحصیل و راه اندازی توانمند ترین شرکت های دانش بنیان بخش عظیمی از بار علمی کشور را به دوش می کشد.

وی گفت: در دفاع از از ارزش ها نیز دانشگاه آزاد با تقدیم ۱۷۹ شهید سلامت و امنیت و ۷۹ شهید دفاع از حرم و آزادی راه قدس شریف از پیشگامان عرصه ایثار و شهادت بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما