شناسهٔ خبر: 67363821 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تصویب طرح محله مسجد محور در هیات رییسه دانشگاه پیام نور

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از تصویب طرح محله مسجد محور در هیات رییسه دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه پیام نور، مهدی محمدی با اعلام خبر اظهار داشت: به منظور هم افزایی نقش دانشگاه و مسجد در جامعه و با همکاری معاونت پژوهشی، طرح تحقق الگوی محلۀ مسجدمحور در قالب «طرح ارتباط با جامعه و صنعت» برای اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه فراهم گردید.

معاون فرهنگی دانشگاه ادامه داد: با شبکۀ گسترده ای از خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در سراسر کشور بهترین ظرفیت را در تحقق الگوی محلۀ مسجدمحور ایجاد نماید. لذا به منظور اجرای این طرح، برای تمامی اعضای متقاضی تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی و رسمی قطعی، یک دوره شش ماهه نیمه‌وقت در نظر گرفته شده است. در مرحله اول که به مدت یک سال اجرا می‌گردد، اساتیدی که بالاترین مقطع رشته تحصیلی آنان یکی از گرایش‌های روان شناسی، علوم تربیتی، حقوق، الهیات و مدیریت باشد، می توانند جهت گذراندن فرصت مطالعاتی خود در قالب طرح حاضر اقدام نمایند.

محمدی افزود: اعضای هیات علمی می‌توانند در روزهای آینده جهت اقدام از طریق مسئولان استانی اقدام نمایند و ضمن مطالعه دستورالعمل موجود در پورتال دانشگاه، تکمیل فرم های مربوطه، درخواست خود را از طریق ارسال مدارک و مستندات مربوطه از طریق استانها به معاونت پژوهشی پیگیری نمایند.

معاون فرهنگی در پایان ابراز امیدواری کرد: که با همکاری معاونت پژوهشی در اجرای طرح محله مسجد محور به عنوان طرح ارتباط با جامعه، باعث رونق روزافزون فعالیت های مساجد باشیم و با فعال شدن کارگروه های هفتگانه این طرح در همه مساجد کشور، شاهد هم افزایی مردم و نخبگان با همکاری دستگاه های دولتی باشیم و با فعال سازی ظرفیت های استفاده نشده جامعه و گره گشایی از مشکلات مردم، نقش موثر و مفید ارتباط اساتید با مساجد و خانواده ها، بستر ارتقای همه جانبه جامعه فراهم گردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما