شناسهٔ خبر: 67363476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیت الله موسوی جزایری: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یکپارچگی و عظمت ایران را حفظ کنند

اهواز - ایرنا - زعیم حوزه های علمیه خوزستان گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید یکپارچگی، عزت و عظمت ایران اسلامی را حفظ کرده تا برخی‌ها نیز در صدد فتنه بر نیایند زیرا به شدت از کرده خود پشیمان خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری روز سه شنبه ضمن خوش آمدگویی و تبریک به مناسبت عید غدیرخم در دیدار عیدانه استاندار و مدیران اجرایی استان اظهار کرد: اکنون زمزمه‌هایی در تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به گوش می رسد که حاکی از تندروی‌هایی است که به صلاح کشور نیست.

وی افزود: با هیچکس تعارف نداریم چرا که همگی پیرو رهبر معظم انقلاب هستیم؛ ایشان سکاندار کشتی انقلاب بوده و ما نیز پشتیبان و حامی ایشان هستیم و در خط ولایت فقیه حرکت می کنیم.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب و مردم ما همگی قطره ای از دریای بی کران کرامت علی ابن ابی‌طالب (ع) هستند.

وی همچنین با اشاره به برنامه های عید غدیر در استان بیان کرد: در شب‌های گذشته برنامه های متعدد فرهنگی و اجتماعی به مناسبت غدیر برگزار شد که اطعام چندکیلومتری در سراسر کشور از اقدامات شایسته بود که انجام شد.‌

اتحاد و همدلی از شاخص های بارز اقوام خوزستانی است

آیت الله موسوی جزایری اتحاد و همدلی خوزستان را از شاخص های بارز این استان برشمرد و گفت: مردم و بخصوص مرزنشینان خوزستان با سایر استان‌ها متفاوت هستند و ولایتمداری اقوام خوزستانی برهمگان ثابت شده است.

وی بیان کرد: این اتحاد و همدلی منشا عزت و اتحاد است و الگوی بزرگی برای سراسر کشور است.

استاندار خوزستان به همراه فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت عید غدیر با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان، آیت الله شفیعی از علمای عالی‌قدر استان دیدار کردند.

در حاشیه این دیدار نیز آیین عمامه‌گذاری نیز به دست آیت الله موسوی جزایری برای یکی از طلاب حوزه علمیه استان خوزستان، برگزار شد.

نظر شما