شناسهٔ خبر: 67363460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسوول قرارگاه فرهنگی شهید پرویز شهر قزوین؛

پذیرایی از بیش از ۷ هزار همشهری قزوینی در روز عیدغدیر توسط غرفه شهید پرویز

فرمانی گفت: خدمات امسال غرفه شامل اطعام و پذیرایی با توزیع بیش از سه هزار پرس طعام غدیر، شربت و بستنی می باشد که در روز عید غدیر به بیش از ۷ هزار نفر از همشهریان خدمت رسانی می کند.

صاحب‌خبر -

قزوین_به گزارش بسیج، شکل گرفتن گروه‌های جهادی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نهضت مردمی جهاد سازندگی با این هدف بود که جوانان انقلابی با روحیه جهادی و با تکیه به نظم تشکیلاتی غیر اداری و با اتکا به مشارکت مردم محروم به رفع محرومیت در سراسر کشور بپردازند. 

مقام معظم رهبری نیز به گروه های جهادی و بسیج سازندگی توجه ویژه ای دارند و در اندیشه ایشان یکی از مهمترین ابزارهای انقلابی محرومیت زدایی، گروه های جهادی و بسیج سازندگی است.

مهدی فرمانی مسوول قرارگاه جهادی شهید پرویز شهر قزوین در گفتگو با بسیج با اشاره به اقدامات این قرارگاه بیان کرد: در این قرارگاه یک مجموعه فرهنگی فعال است که در ایام و مناسبت های مختلف، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی برگزار می کند. 

امسال نیز برنامه ویژه به مناسبت عید غدیرخم از سوی این مجموعه برگزار می شود که شامل غرفه با خدمات اطعام و پذیرایی با توزیع بیش از سه هزار پرس اطعام غدیر، شربت و بستنی می باشد که در روز عید غدیر به بیش از ۷ هزار نفر از همشهریان خدمت رسانی می کند. 

تیم نوجوانان نیز با اجرای طرح «بچه زرنگ» ذیل کانون فرهنگی بچه های ظهور، فعالیت می کنند که این تیم در مجموعه فرهنگی شهید پرویز در غرفه ایستگاه صلواتی نیز حضور دارند. 

فعالیت قرارگاه شهید پرویز از چند روز مانده به عید غدیر آغاز می شود و مهمترین برنامه های این قرارگاه در روز عید غدیر از ساعت دوازده ظهر تا ۲۳ شب ادامه دارد. 

وی با اشاره به اقدامات جهادی قرارگاه گفت: در مجموعه فرهنگی شهید پرویز، قرارگاه جهادی شهید پرویز ذیل حوزه شهید پرویز فعال است. اقدامات عمرانی در محله های کم برخوردار شهر، بخشی از فعالیت این قرارگاه است که با احصا مشکلات محله و شناسایی افراد کم برخوردار در این محله ها اقدامات لازم همچون نصب ایزوگام منزل، صورت می گیرد. این اقدامات بسیار گسترده است و پرداختن مصداقی به هر مورد زمان زیادی می طلبد.

از دیگر اقدامات قرارگاه جهادی شهید پرویز می توان به توزیع طعام گرم، بسته های معیشتی، اقلام مورد نیاز خانواده می باشد که در طول سال این اقدامات ادامه دارد.

فرمانی با اشاره به رنج سنی جهادگران مجموعه شهید پرویز گفت: یک گروه سی نفره هستیم که بنا به اقدامات مختلف فرهنگی و عمرانی این تعداد به چند گروه تقسیم می شوند. جهادگران این مجموعه از سن ۱۵ تا ۲۵ سال و از دانش آموز، دانشجو و شاغلین هستند که بنا به فراخور نوع فعالیت این افراد تقسیم وظیفه می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

نظر شما