شناسهٔ خبر: 67363353 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دور جدید اجراهای «گمشده»

نمایش «گمشده» دور دوم اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند. نمایش «گمشده» دور دوم اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ این نمایش بعد از اجراهایی که در خانه هنرمندان ایران داشت، از تاریخ دهم تیرماه ۱۴۰۳ در سالن شماره ۴ تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

این نمایش به ‌‎نویسندگی و کارگردانی عاطفه کوشکی آماده شده و پویا انصاری، ‌‎عاطفه کوشکی، ‌‎سیدحمیدرضا حسینی، حانیه حزین الذاکرین و ‌‎حسنا بیاتی بازیگران آن هستند. 

دیگر عوامل اجرایی «گمشده» عبارتند از: ‌‎طراح لباس: هستی حسینی، ‌‎طراح گرافیک: مهدی دوایی، ‌‎طراح گریم: بهار گودرزی، ‌‎موسیقی: حامد چنگایی، حمیدرضا حسینی، ساخت تیزر: بهروز داوری، دستیاران کارگردان: ‌‎حانیه حزین الذاکرین، امیرحسین ویژگی، ‌‎مدیر صحنه: ‌‎مهدی کاشفی و ‌‎عکاس: ‌‎امیرعلی سیدجلالی.

این نمایش در تیرماه ۱۴۰۳ ‌‎ساعت ۲۱ اجرا می‌شود و فروش بلیت در سایت تیوال انجام خواهد شد.

در خلاصه داستان نمایشنامه این اثر آمده است: پویا در پی شنیدن خبر گم شدن دخترش تابان، بعد از مدت‌ها به خانه قدیمی مادرش می آید. جایی که زن سابق و دخترش را آنجا رها کرده بوده. در خانه مادرش با زن سابقش دانا روبرو میشود که اطلاعاتی عجیب در رابطه با گم شدن دخترشان به او می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما