شناسهٔ خبر: 67363085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخستین گذر فرهنگی هنری در مجموعه شهرهای جدید بمناسبت عید غدیر در پرند افتتاح شد

رباط کریم - ایرنا - در عید بزرگ امامت و ولایت گذر فرهنگی هنری سیمرغ با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و مسئولان عالی رتبه شهرستان رباط کریم در پرند به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با برگزاری رویداد هنری و جشن مردمی به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت، اولین گذر فرهنگ و هنر شهر پرند در پروژه مپسا واقع در فاز ۵ شمالی بین بوستان پرستار و بوستان اردیبهشت همراه با اجرای موسیقی زنده ،برنامه های مفرح و نقالی ، غرفه محصولات فرهنگی و هنری و پذیرایی به بهره‌برداری رسید.

این گذر با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه زیرساخت های فرهنگی در راستای افزایش سرانه فضاهای فرهنگی افتتاح شد.

نخستین گذر فرهنگی هنری در مجموعه شهرهای جدید بمناسبت عید غدیر در پرند افتتاح شد

جشن بزرگ خیابانی و مهمانی کیلومتری عید غدیر تا ساعت ۲۳ از میدان استقلال تا چهارراه فدک با برپایی دهها موکب پذیرایی و فرهنگی و همچنین اجرای برنامه های مختلف و شاد ویژه تمامی سنین به اجرا درآمد.

این جشن باشکوه که با حضور گسترده شهروندان برگزار شد، با اجرای نقالی به مناسبت عید غدیر، دف نوازی ، اجرای موسیقی اقوام، مدیحه سرایی، نقاشی چهره کودکان، نورافشانی و پذیرایی انجام شد.

نخستین گذر فرهنگی هنری در مجموعه شهرهای جدید بمناسبت عید غدیر در پرند افتتاح شد

قصه گویی، خوشنویسی، موسیقی محلی، جشنواره غذا، نقاشی، بازی و سرگرمی، پذیرایی، مسابقه با موضوع غدیر در این میهمانی خیابانی شور و نشاط دیگری به شهروندان بخشیده بود.

مهندس آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران پرند به خبرنگار ایرنا گفت: گذر فرهنگی و هنری سیمرغ در شمال فاز ۵ درمنطقه ای کم برخوردار جهت تقویت فضا و هویت بخشی به شهر برای انجام رویدادهای هنری ،فرهنگی و اجتماعی پیش بینی و به بهره‌برداری رسید.

نخستین گذر فرهنگی هنری در مجموعه شهرهای جدید بمناسبت عید غدیر در پرند افتتاح شد

وی افزود:برای تامین روشنایی و افزایش زیبایی بصری شهری ۲۵ برج نوری به ارتفاع ۹ متر در این گذر فرهنگی نصب شده است.

صیادی ادامه داد: امیدواریم از این پس بهترین بهره و استفاده از این گذر انجام و رویداد های فاخر فرهنگی و هنری شهر در این گذر برگزار گردد.

به گزارش ایرنا، گذر سیمرغ با حضورمهندس سعید غفوری مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و هیئت همراه، امام جمعه پرند، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم ، دکتر قشقاوی نماینده مردم شهرستان رباط کریم و پرند، دادستان رباط کریم و مهندس صیادی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران پرند، مهندس پایدار شهردار پرند، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم و سایر مسئولان انتظامی و اداری شهر پرند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شهر پرند در شهرستان رباط کریم و در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما