شناسهٔ خبر: 67362568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

با حضور وزیر کشور در کرمان صورت پذیرفت؛

آغاز عملیات ساخت ۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کرمان

در سفر وزیر کشور به کرمان، عملیات ساخت ۴ هزار و ۱۳۶ واحد شهرک ۱۰۸ هکتاری شهید همت و ۴ هزار و ۴۰۸ واحد شهرک ۵۷ هکتاری رضوان( کوهسار) کرمان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ کلنگ آغاز عملیات ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان بعد از ظهر دوشنبه ۴ تیر با حضور وزیر کشور، استاندار کرمان، معاونان سیاسی، عمرانی و اقتصادی استاندار کرمان و سایر مسئولان استانی در شهرک کوهسار به زمین زده شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور در این آیین، عنوان کرد: اقدامات خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن در سطح استان کرمان انجام شده و تاکنون بیش از ۲۳ هزار قطعه واگذار شده است.
وی با اشاره به مساعد بودن بستر جهت تسریع و تکمیل نهضت ملی مسکن، افزود: با جدیت شهید آیت‌ الله رئیسی و همت مسئولان، ان‌ شاء الله همه مردم صاحب خانه می‌ شوند.
وزیر کشور با اشاره به آمادگی کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: استانداران سراسر کشور آمادگی لازم را دارند و در این زمینه همه بسترهای لازم برای انتخابات امن، سالم و پرشور فراهم شده است.
وحیدی تصریح کرد: صدا و سیما و همچنین سایر امکانات برای داوطلبان جهت ایجاد فضای انتخاباتی فراهم شده است و انتظار داریم همگان روز جمعه پای صندوق‌ ها حضور پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: داوطلبان و ستادهای آنها باید در چارچوب قانون فعالیت داشته و مراقبت کنند تخریب علیه سایر کاندیدها و ستادها صورت نگیرد.
وزیر کشور ادامه داد: نباید حرف‌ های دشمن‌ پسند توسط هیچ جناح و ستادی مطرح شود و باید ضمن رعایت قانون، انتخابات با نظم و شور انتخاباتی برگزار شود.
وحیدی عنوان کرد: سلامت انتخابات برای ما مهم است و اجازه نخواهیم داد تخریبی در این زمینه صورت گیرد.
وی ابراز داشت: پس از بیان نظرات کاندیدها، هم اینک نوبت مردم است؛ که در صحنه حضور پیدا کنند و انتخاب درستی داشته باشند.
شایان ذکر است؛ این طرح در قالب ۴ هزار و ۱۳۶ واحد شهرک ۱۰۸ هکتاری شهید همت و ۴ هزار و ۴۰۸ واحد شهرک ۵۷ هکتاری رضوان ( کوهسار ) است.

آغاز عملیات ساخت ۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کرمان

نظر شما