شناسهٔ خبر: 67362525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل گاز لرستان خبر داد:

اتمام عملیات گازرسانی به شهرستان ازنا در دولت سیزدهم

زهره گودرزی

مدیرعامل گاز لرستان از اتمام عملیات گازرسانی به شهرستان ازنا در دولت سیزدهم خبر داد.

صاحب‌خبر -

کرم گودرزی امروز سه‌شنبه پنجم تیرماه در دیدار با فرماندار شهرستان ازنا، با اشاره به روحیه جهادی فرماندار شهرستان در اتمام عملیات گازرسانی به همه نقاط شهرستان را ارزنده و قابل ستایش دانست.

وی افزود: گازرسانی در شهرستان ازنا در بخش شهری و روستایی با همکاری و حمایت‌های ویژه فرماندار به اتمام رسید و پروژه‌های دیگر در راستای افزایش کیفیت خدمات و تاب‌آوری شبکه است.

فاتحی فرماندار ازنا نیز در این دیدار ضمن‌ تقدیر از شرکت گاز در شهرستان، تعریف پروژه‌های متعدد و اتمام آن‌ها در زمان برنامه‌ریزی شده و بهره‌برداری در دولت سیزدهم را مهم دانست و اظهار کرد: اتمام پروژه خط تغذیه رینگ گاز بین ایستگاه‌های فشارشکن که به‌منظور پایداری جریان گاز و امنیت انرژی سوختی شهرستان انجام شد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و زیرساخت امنی برای کلیه بهره‌برداران و مصرف‌کنندگان گاز اعم از بخش خانگی و فعالان اقتصادی و خدماتی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیوست اقدامات مهم اخیر و اتمام عملیات گازرسانی به نقاط شهرستان که در دولت سیزدهم انجام شد، باید کاهش قیمت گاز بها و تغییر اقلیم در شهرستان ازنا باشد و این مطالبه و خواسته مردم نیز محقق شود چراکه شهرستان ازنا هشت ماه از سال را در سرمای سختی سپری می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما