شناسهٔ خبر: 67362520 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

الخزعلی: اسرائیل به لبنان حمله کند، منافع آمریکا در منطقه و عراق را هدف می‌گیریم

زینب غلامی

دبیرکل «عصائب اهل الحق» عراق تاکید کرد اگر رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کند، گروه‌های مقاومت عراق تمام منافع آمریکا در منطقه و عراق را هدف قرار می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «قیس الخزعلی» دبیرکل «عصائب اهل الحق» عراق گفت: بعد از گذشت تقریبا ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی در غزه ما شاهد فشار واقعی برای توقف قتل و ویرانی نیستیم. موضع عراق درباره حوادث غزه یک موضع واضح است چه در سطح مرجعیت و چه در سطح دولت و چه در سطح گروه‌های مقاومت و ملت عراق.

طبق گزارش روسیا الیوم، قیس الخزعلی گفت: گزارشاتی فاش شده است که نشان می‌دهد رژیم غاصب صهیونیستی قصد دارد عملیات خود را علیه لبنان و مبارزان حزب الله گسترش دهد. در صورتی که آمریکا به حمایت از این رژیم غاصب ادامه بدهد و به لبنان و حزب‌الله حمله‌ای صورت بگیرد تمام منافع آمریکا در منطقه و عراق را هدف قرار می‌دهیم.

اظهارات الخزعلی بعد از گزارش اخیر روزنامه الاخبار لبنان ایراد شد که در آن تاکید شده بود گردان‌های حزب الله عراق و جنبش النجبا آمادگی خود را برای جنگیدن در کنار حزب الله برای مقابله با حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرده‌اند.

طی روزهای اخیر رژیم صهیونیستی تهدیدهای خود را برای حمله به لبنان افزایش داده است این درحالی است که آمریکا و مسوولان بین‌المللی نسبت به گسترش درگیری‌ها در مرزهای لبنان و رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهند.

حزب الله لبنان توقف حملاتش علیه دشمن صهیونیستی را به توقف جنگ غزه مشروط کرده است.

انتهای پیام

نظر شما