شناسهٔ خبر: 67362314 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تاج فیروز: شهید رئیسی حامی اصلی ورزش در کشور بود

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: کشور عزیزمان ایران، یکی از حامیان جدی ورزش را از دست داد؛ امیدوارم رئیس جمهور آینده نیز در عرصه ورزش دغدغه‌مند باشد. مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: کشور عزیزمان ایران، یکی از حامیان جدی ورزش را از دست داد؛ امیدوارم رئیس جمهور آینده نیز در عرصه ورزش دغدغه‌مند باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، علیرضا تاج فیروز در حاشیه مراسم اعطای نشان کاوه به برترین‌های ورزشی این استان ضمن گرامیداشت یاد شهید جمهورو هیات همراه ایشان اظهارکرد:  شید آیت الله رئیسی یکی از حامیان جدی ورزش در کشور بود. امیدواریم که رئیس جمهور آینده نیز فارغ از هرگونه عقیده شخصی، دغدغه ورزش را نیز داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، خدمت‌گذاری به مردم را یکی از شاخصه‌های مهم شهید رئیسی دانست و افزود: ایشان رضایت الهی را در رضایت مردم می‌دیدند و در مقابل دشمن با قدرت ایستاده اما در مقابل مردم خاضعانه رفتار می‌کردند.

وی با گرامیداشت شهدا و تاکید بر زبان زد بودن رشادت شهیدی همچون محمود کاوه گفت: وی جدای از فرماندهی ارشد، هم در میادین رشادت داشتند و هم یکی از مفاخر و ورزشکاران استان خراسان رضوی بودند. امروزه آن چیزی که ورزش استان را از دیگر استان های کشور متمایز کرده مباحث فرهنگی موجود در شهر امام رضا(ع) است.

تاج‌فیروز در ادامه سخنان خود، با اشاره به فاصله بین اداره کل ورزش با دیگر ارگانها و کمیسیون های ورزشی گفت: تلاش کردیم فاصله ها اداره کل ورزش با سایر ادارات و سازمان های همسو با ورزش را کم کنیم که این اتفاق به صورت جدی از شهرداری رقم خورده است و طی یکسال گذشته در زمینه زیرساخت‌ها و برگزاری رویدادهای متفاوت، شهرداری مشهد همکاری خوبی را با ما داشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان یکی از اولویتهای اداره ورزش کل جوانان استان خراسان رضوی را بحث توسعه زیر ساختهای ورزشی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های حائز اهمیت دهکده المپیک ثامن است که امیدواریم در هفته دولت از این پروژه رونمایی شود. همچنین امید است با کمک وزیر ورزش و استاندار ظرف چند سال آینده بهبود یابد.

(نشان کاوه) به ابتکار انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان، به برگزیدگانی که طی رأی‌گیری از اعضای انجمن، پیشکسوتان و اهالی ورزش انتخاب شوند، اعطا می‌شود.
این نشان با الهام از نام سردار رشید اسلام، شهید ورزشکار مشهدی شهید «محمود کاوه» طراحی شده و بناست هرساله به برترین‌های ورزش خراسان رضوی تعلق گیرد.
جزئیات و اسامی برترین‌ها، به زودی اعلام خواهد شد.

خبرنگار: علی بابازاده

نظر شما