شناسهٔ خبر: 67362310 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تشکر رهبر انقلاب از بزرگداشت‌های مردمی عید غدیر

رهبر معظم انقلاب اظهار داشتند: از اینکه مردم عزیز این عید عزیز را به شکل مردمی در خیابان ها برگزار می‌کنند و برای عید غدیر جشن می‌گیرند صمیمانه تشکر می‌کنم، ابتکار مردمی خوبی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در سالروز عید سعید غدیر خم و در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، جمعی از مردم پنج استان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در ابتدای این دیدار اظهار داشتند: از اینکه مردم عزیز این عید عزیز را به شکل مردمی در خیابان ها برگزار می‌کنند و برای عید غدیر جشن می‌گیرند صمیمانه تشکر می‌کنم، ابتکار مردمی خوبی است.

ایشان با بیان اینکه این روزها چهلم شهیدان خدمت است که یاد این عزیزان را برای ملت ایران تازه می کند، گفتند: از طرفی هم شور و شوق انتخاباتی بین مردم مطرح است، ایام حساسی است که با عید غدیر مصادف شده است باید از خداوند توفیق بخواهیم تا بر طبق وظیفه کار خود را انجام دهیم.

 این‌ مراسم با عنوان جشن «ولایت و اخوت» و با حضور مردم استان‌های گیلان، مرکزی، کهگیلویه‌وبویراحمد، خراسان شمالی و خانواده‌های شهدا و خدام آستان مقدس حضرت شاهچراغ فارس، با ذکر و مدح امیرالمومنین علی (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

مراسم جشن «ولایت و اخوت» هم‌اکنون به صورت زنده از رسانه KHAMENEI.IR و شبکه اول سیما در حال پخش است.

نظر شما