شناسهٔ خبر: 67361925 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمله صهیونیست‌ها با بمب‌های فسفری به جنوب لبنان

نظامیان صهیونیست با بمب‌های ممنوعه فسفری به ۶ منطقه مختلف در جنوب لبنان حمله کردند، این حملات نظامیان صهیونیست باعث ایجاد حریق در بخش‌هایی از پوشش گیاهی و جنگلی مناطق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های ممنوعه فسفری به ۶ منطقه مسکونی و پوشش گیاهی و جنگلی اطراف آن‌ها در جنوب لبنان از جمله تپه‌های عویضا حمله کرد. در این حمله علاوه بر وارد آمدن آسیب به دو ساختمان مسکونی، پوشش گیاهی و جنگلی منطقه تپه‌های عویضا طعمه حریق شد.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه نبی شیت در بقاع در شرق لبنان و همچنین به مناطق عیترون، بلیدا و یارون با موشک‌های سنگین اهدایی امریکا حمله کردند، اما این حملات تلفات نداشت. حزب الله در پاسخ به این حملات ۴ عملیات تهاجمی انجام داد که هدف قرار دادن تجمعی از نظامیان صهیونیست در بین شهرک‌های نظامی المناره و مارگالیوت و پایگاه سماقه در بلندی‌های اپه‌های اشغالی کفر شوبا از جمله آنها بود.

<div id="video-display-embed-code_11249244"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267958/11249244?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما