شناسهٔ خبر: 67361797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استان بوشهر در جشن عید ولایت

در جشن عید ولایت امیرمومنان علی (ع) در غدیر خم سراسر استان بوشهر در جشن و سرور است.

صاحب‌خبر -

استان بوشهر در جشن عید ولایت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در این روز سراسر نور مردم با برپایی محافل جشن و سرور، پخش گل و شیرینی و تدارک اطعام غدیر ولایت امیرمومنان را گرامی داشته اند.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ۱۳ شهر و دو روستای استان بوشهر جشنی به طول ۲۰ کیلومتر برپا شده است.

حجت الاسلام محمد قادری اظهار داشت: امسال در اطعام غدیر، ۱۵۳ هیئت با یک هزار و ۵۶۶ دیگ غذا، ۲۷۶ هزار و ۲۴۰ پرس غذا را طبخ و توزیع می‌کنند.

 وی افزود: در ایام غدیریه در ۱۳ شهر و دو روستای استان بوشهر جشن کیلومتری به طول ۲۰ هزار و ۴۰۰ متر برگزار خواهد شد که جمعاً ۲۷۳ موکب در این مسیر اعم از پذیرایی و خدمات فرهنگی در حال خدمت‌رسانی هستند.

قادری ادامه داد: همچنین در این ایام، ۳۶۶ موکب خدمت در کنار خدمات خود تبیین گفتمان خدمت و مقاومت را خواهند داشت تا مردم را دعوت به مشارکت حداکثری کنند.

حجت الاسلام قادری عنوان کرد: در زمینه اقدامات فرهنگی تبلیغات اسلامی در افق تبلیغی محرم الحرام امسال قرار است با تبیین آیات مقاومت به گفتمان مقاومت پرداخته شود.

وی در این خصوص اضافه کرد: این کار که در ادامه پویش زندگی با آیه‌ها و برای اولین سال انجام می‌شود، مبلغین و افرادی که در هیئات، تکایا و مساجد خدمت می‌کنند هر شب به یک آیه از آیات مقاومت می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در خصوص برنامه‌های مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با سه پویش منا، موکب‌های خدمت و پویش مثل ابراهیم به تبیین دستاورد‌های خدمتی حضرت آیت الله رئیسی می‌پردازد.

نظر شما