شناسهٔ خبر: 67361382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مقاوم سازی ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی در زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: با آغاز به کار دولت سیزدهم، مقاوم سازی ۲۲ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان شروع شد که از این تعداد ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

مقاوم سازی ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، خواجه‌ای گفت: امسال برای مقاوم سازی ۱۱ هزار و ۹۰۰ فقره مسکن روستایی، تسهیلاتی بالغ بر ۴۱ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر میزان مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم سازی این تعداد، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن اسلامی استان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی ساخت مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها نسبت به تکمیل پرونده خود جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی ادامه داد: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود ۳۵ میلیون ریال در ماه خواهد بود که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می‌شوند.

خواجه ای گفت: امیدواریم با برنامه ریزی‌های انجام گرفته، تا پایان سال ۱۴۱۰ شاهد مقاوم سازی کلیه واحد‌های مسکونی روستایی در استان باشیم.

نظر شما