شناسهٔ خبر: 67360268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۱۰ هزار کارت ملی هوشمند آماده تحویل به متقاضیان در زنجان

مدیرکل ثبت احوال استان گفت: ۱۰ هزار کارت هوشمند ملی در زنجان صادر شده و آماده تحویل است که متقاضیان باید هرچه سریعتر برای دریافت آنها به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

۱۰ هزار کارت ملی هوشمند آماده تحویل به متقاضیان در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، ژاله چیان گفت: تاکنون ۹۸ درصد واجدین شرایط در این استان معادل ۸۹۵ هزار و ۱۳۱ نفر کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند.

وی افزود: تعداد درخواست کارت هوشمند ملی اخذ شده در سال گذشته نیز ۳۵ هزار و ۹۰۳ فقره بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان با اشاره به کارت‌های هوشمند ملی آماده تحویل، گفت: متقاضیان کارت هوشمند ملی در استان زنجان بعد از دریافت پیامک به محل مشخص شده مراجعه و کارت هوشمند ملی خود را دریافت کنند.

ژاله چیان ادامه داد: متقاضیان کارت هوشمند ملی می‌توانند بدون مراجعه به ادارات ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان با استفاده از کد "یو اس اس دی" تلفن همراه خود و وارد کردن کد دستوری ۴*۶۰۹۰#* یا مراجعه به سایت ncr.ir از وضعیت کارت هوشمند خود مطلع شوند.

وی افزود: افرادی هم که رسید ثبت نامشان مفقود شده است می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، دوباره رسید دریافت کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: با توجه به اینکه یکی از مدارک احراز هویت در روز انتخابات کارت هوشمند ملی است؛ بنابراین ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان استان در روز جمعه برای تحویل کارت‌های آماده تحویل فعالیت خواهد کرد.

نظر شما