شناسهٔ خبر: 67360242 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

پنج مولد موسیقی هوش مصنوعی که باید امتحان کنید

ایتنا - ۵ مولد موسیقی مجهز به هوش مصنوعی وجود دارد که اگر به دنبال موسیقی برای افزودن به کیپ‌ها و فیلم و ویدئوها هستید، یا فقط یک آهنگ بدون حق کپی‌رایت برای مطابقت با ویدیوی خود نیاز دارید، می‌توانند مفید باشند.

صاحب‌خبر -
5 مولد موسیقی مجهز به هوش مصنوعی وجود دارد که اگر به دنبال موسیقی برای افزودن به کیپ‌ها و فیلم و ویدئوها هستید، یا فقط یک آهنگ بدون حق کپی‌رایت برای مطابقت با ویدیوی خود، می‌توانند مفید باشند.

Suno 
به گزارش ایتنا، سونو یک سازنده رایگان و مجهز به هوش مصنوعی است که متن را در چند ثانیه به موسیقی جدید تبدیل می‌کند. همچنین می‌توانید پیوند آهنگ را کپی یا دانلود کنید تا آن را به ویدیوی خود اضافه کنید، یا هر زمان که خواستید به آن گوش دهید.

تنها نقطه ضعف سونو این است که نسخه رایگان آن به 50 آهنگ در ماه محدود می‌شود، اما می‌توانید با خرید اشتراکی که از 8 دلار در ماه شروع می‌شود، تعداد بیشتری آهنگ بسازید.

SongR
آیا به دنبال سازنده موسیقی هوش مصنوعی هستید که نیازی به ثبت نام نداشته باشد؟

SongR را امتحان کنید. SongR یک ابزار مبتنی بر مرورگر است که به شما امکان می‌دهد تنها در چند ثانیه موسیقی جدید بسازید، به سادگی ژانر موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کنید، چند کلمه کلیدی اضافه کنید و SongR به طور خودکار متن را برای شما تولید می‌کند.

کاربران همچنین می‌توانند اشعار خود را اضافه کنند و از ربات هوش مصنوعی بخواهند موسیقی متناسب با موضوع شما ایجاد کند.

 


MusicFX
یکی دیگر از ابزارهای رایگان ایجاد موسیقی هوش مصنوعی که از طریق وب قابل دسترسی است. 

در حالی که MusicFX می‌تواند به راحتی در چند ثانیه موسیقی ایجاد کند، آهنگ‌ها فاقد آواز هستند و حداکثر زمان آن به 70 ثانیه محدود شده است.

Rifffusion
در مقایسه با تولید کننده‌های موسیقی که در بالا ذکر شد، Rifffusion رویکرد متفاوتی دارد. به جای اینکه نوع موسیقی مورد نظر خود را مشخص کنید، با نوشتن متن آهنگ شروع کنید، سپس این ابزار هوش مصنوعی موسیقی را تولید می‌کند.

اگرچه نیازی به مشترک شدن در این سرویس ندارید، اما ایجاد یک حساب کاربری، عملکردهای بیشتری مانند امکان دانلود قسمت‌های خاصی از یک آهنگ موسیقی را فراهم می‌کند.

با این حال، این کلیپ‌ها تنها 12 ثانیه طول می‌کشد.

 


Beatoven.ai
یکی دیگر از تولیدکنندگان متن رایگان برای موسیقی که به شما امکان می‌دهد در چند ثانیه موسیقی بدون کپی‌رایت ایجاد کنید.

برخلاف برخی از خدمات ذکر شده در بالا، Beatoven.ai از کاربران می‌خواهد که برای شروع ساخت موسیقی در پلتفرم ثبت‌نام کنند.

پس از اتمام این مرحله، از کاربران می‌پرسد که چه نوع موسیقی را می‌خواهند، و سپس می‌توانید درخواست‌های خود را در نوار جستجوی بالا تایپ کنید تا بتواند موسیقی را برای شما ایجاد کند.

این ابزار هوش مصنوعی همچنین سه کلیپ جایگزین را در صورتی که اولین کلیپ را دوست نداشته باشید، می‌سازد و همچنین به شما امکان می‌دهد ژانر و سازهای مورد استفاده را تغییر دهید.

نظر شما