شناسهٔ خبر: 67360172 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترامپ: بایدن باید آزمایش اعتیاد بدهد

تهران- ایرنا- دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا تنها چند روز مانده به مناظره رو در رو با رئیس جمهور ایالات متحده، خواستار انجام آزمایش اعتیاد بر روی جو بایدن شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از نشریه فوربس، ترامپ عصر دوشنبه (به وقت محلی) در رسانه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال خواستار انجام آزمایش اعتیاد بر روی رئیس جمهور آمریکا و ارائه نتیجه آن شد و گفت که در صورت موافقت بایدن با انجام این کار، خودش نیز حاضر به انجام این آزمایش و ارائه نتیجه آن در این مناظره انتخاباتی است.

در پیام ترامپ آمده است: اگر بایدن با انجام این آزمایش موافقت کند، من هم بلافاصله با انجام آن موافقت خواهم کرد!

پست ترامپ یک روز پس از آن منتشر شد که رونی جکسون نماینده کنگره آمریکا از ایالت تگزاس در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز از بایدن درخواست کرد که قبل و بعد از مناظره روز پنجشنبه تست دوپینگ بدهد.

به نوشته فوربس، بررسی‌های فیزیکی نشان داد که بایدن از نوروپاتی محیطی رنج می‌برد که نوعی آسیب عصبی است که می‌تواند باعث ایجاد درد یا بی حسی در پاهای رئیس جمهور آمریکا شود.

ترامپ: بایدن باید آزمایش اعتیاد بدهد

ترامپ و سایر جمهوری‌خواهان سال‌هاست که به سلامت شناختی بایدن حمله کرده و اغلب به گاف‌ها و اشتباهات بایدن در رویدادها، سفرها و کنفرانس‌های مطبوعاتی کاخ سفید اشاره می‌کنند.

از سوی دیگر بایدن و حامیان وی از گاف‌های خود ترامپ که شامل اشتباه گرفتن بایدن با باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا است، انتقاد کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها معتقدند هم دوران ریاست جمهوری بایدن و هم زمان ریاست‌جمهوری ترامپ، بیشتر از اینکه برای کشورشان مفید باشد، پیامدهای منفی در پی داشته است.

نظرسنجی منتشر شده از سوی مرکز تحقیقات نورک - آسوشیتدپرس نشان داد که آمریکایی‌ها معتقدند ریاست جمهوری بایدن به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی، مهار نشدن مهاجرت و آسیب دیدگی روابط بین المللی به ضرر ایالات متحده بوده است.

از طرفی شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که حضور ترامپ در کاخ سفید به حقوق رای، امنیت انتخابات، روابط بین‌الملل، قوانین سقط جنین و تغییرات آب و هوایی لطمه جدی وارد کرده است.

نظر شما