شناسهٔ خبر: 67359820 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مراسم انعقاد تفاهم‌نامه صندوق اشتغال و کار آفريني با شرکت تراکتور سازي تبريز برگزار شد

صاحب‌خبر -
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه	صندوق اشتغال و کار آفريني با شرکت تراکتور سازي تبريز برگزار شد
خبرگزاری آریا - صندوق اشتغال و کار آفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با شرکت تراکتور سازی تبریز تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش «ایثار» حجت اله امانی، مدیر عامل صندوق اشتغال و کار آفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، در ابتدای این مراسم ضمن تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت، گفت: طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد، حدود یکهزار دستگاه تراکتور که حاصل زحمات کارکنان این شرکت است، در اختیار جامعه هدف ایثارگری قرار گیرد.
وی افزود: امیدواریم این اقدام، رضایت جامعه هدف را دربر داشته باشد و سبب ایجاد اشتغال پایدار در بین این عزیزان شود.
امانی با اشاره به اینکه در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طبق تفاهم‌نامه فرآیند معرفی را اجرایی می‌کنند، بیان کرد: در کنار آن با ظرفیتی که برای جامعه ایثارگری فراهم می‌کنیم، امیدواریم بتوانیم تسهیلاتی برای این عزیزان فراهم کنیم و این تفاهم‌نامه زمینه ساز همکاری‌های بیشتر ما شود.
مدیر عامل صندوق اشتغال و کار آفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: جامعه هدف ما بسیار توانمند بوده و ایثارگران همواره در امور و برنامه‌های مختلف پیشرو هستند و با اجرای این طرح امیدواریم در توسعه اقتصادی کشور به خصوص در زمینه کشاورزی بتوانند نقش آفرین و موثر باشند.
همچنین در ادامه این مراسم، مصطفی وحیدزاده، مدیرعامل گروه تراکتورسازی تبریز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق اشتغال و کار آفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، بر ارائه خدمات بیشتر به ایثارگران تاکید کرد و افزود: توفیقی دست داد تا این قدم را برای ایثارگران عزیز برداریم، زیرا اگر امروز ما کشوری با این عظمت و قدرت داریم، ثمره جانفشانی این عزیزان است.
وی افزود: طی 45 سال بعد از انقلاب و جنگ واقعیت‌هایی را از این عزیزان دیدیم که هر کدام از آنها اساطیری بودند و در دوره هشت سال دفاع مقدس نیز هر کدام از آنها قهرمانان ملی ما بوده و هستند.
وحیدزاده خاطرنشان کرد: امروز اگر در کشوری زندگی می‌کنیم که در آرامش به سر می‌بریم به واسطه این عزیزان است، ما ضمن تولید محصولی که خود کارآفرین است و در حقیقت هر تراکتور ما برای سه نفر ایجاد اشتغال می‌کند، امیدواریم با این اقدام ظرفیت موثری برای جامعه هدف بنیاد شهید ایجاد شود و البته این حرکت برای ما توفیقی است.
انتهای پیام/

نظر شما